Welcome in my world .

Bine ai venit in lumea mea.. Momentan e doar un haos total de ganduri, idei, planuri, vise..Dar cu timpul sper sa fac ordine..

Probabil ca acum te intrebi ” ce mai vrea si ea?! Alta care isi face blog,vrea sa iasa in evidenta..” Hm,sa fie oare asa?! Eu zic ca nu.. De fapt.motivul, unicul meu motiv a fost simplu:o noua modalitate de a-mi exprima gandurile, de a ma simti oarecum usurata de aceasta povara a tainuirii..pw9Est1SvE

Pur si simplu citisem un articol de pe blog-ul unei prietene si fara sa-mi dau seama, m-am trezit cu cateva luni in urma, traind acelasi sentiment prin care trecea ea acum. Oarecum, m-am simtit mai apropiata de ea; dat fiind ca am trecut prin experiente asemanatoare. Era ca un fel de deja-vu..cam dureros, dar de efect. M-a facut sa-mi amintesc ca mi-am jurat sa pun fericirea mea pe primul plan si sa nu las pe nimeni sa strice asta. Nu stiu, pana acum m-am tinut de cuvant, dar oare.. oare cat va mai tine?!

Voi incerca sa tin acest “jurnal”, mai mult pentru mine. Nu stiu daca va fi pe placul altora..dar, e vorba DE MINE.. Asa ca,d aca tie nu iti va placea, nu te opreste nimeni sa dai “exit” in dreapta sus. Prefer comanda asta decat un comment rautacios. Ma crezi ca nu mai suport atata rautate din partea celor din jur? Vreau un strop de intelegere. Daca nu, abtine-te de la a-mi face mai mult rau..

Pentru inceput, consider ca e de ajuns. Niciodata nu m-am priceput la introduceri. Iar finalul, prefer sa il evit. Deci..conteaza continutul.

So, let`s get it started…

Leave a Reply

