Hope .

Emil Lassaria tot timpul a fost un artist ce a stiut sa scoata ce e mai bun dintr-o piesa oarecare.

Stand si ascultand,bincep sa rememorez intamplarile de aseara.. parca nici nu as vrea sa-mi mai amintesc..parca totul s-a intamplat repede si..fara nici un sens..o alta sambata pierduta in club..alti bani, alte ore de somn risipite pentru o bautura si muzica la maxim..hm.. daca ar fi sa adun momentele cu adevarat importante de aseara..ar fi cam..in jur de..20 minute, cel mult.

Si, desi sunt constienta ca e doar o pierdere de timp..merg aproape de fiecare data..Sa spunem ca..e doar un refugiu din rutina de zi cu zi,un loc unde pot sa fiu eu insami..Desi,in ultimul timp..s-a mai adaugat un mic motiv..bine,mic-mare..ori mare..nu vreau sa ma avant prea repede in a face afirmatii de genu`..nu inca..pana ce nu voi avea certitudinea ca totul e real,si nu doar o alta iluzie de-a mea,de copil mic,naiv si credul..

Ma simt atat de confuza..nici nu imi gasesc cuvintele pentru a putea exprima exact ce simt acum..poate cu timpul..voi putea sa-mi recapat in totalitate increderea in persoane..si atunci..va fi altfel..va fi mai bine..Sper

One Comment Add yours

  1. semnez anonim Johny:)) says:

    faina melodia,o asc si eu de multe ori:d…..si inteleg perfect sambetele alea:));;)

Leave a Reply

