Fantasy

How do you always know what I will say?
You seem to know me in the clearest way
I want to run and hide, keep you from finding me
You shouldn’t see, what is my mystery

But with the timing right
It could be paradise
To do this now
Would not be right

I was just fine, yes I was fine I thought
I didn’t think that I would get so lost
To have and not to hold and to pretend I’m cold
It is a lie because I melt every time

12 Comments Add yours

  1. damarisinsecolulxxl says:

    Îmi amintesc că ascultam şi eu pe balcon aşa ceva când îmi reveneam după despărțirea de prima iubire. Cred că muzica e o alifie perfectă în asemenea situații.

    1. wildrosec says:

      Daa, acum 4 ani totul mi se parea mai usor. Si atunci ma despartisem de cineva, dar nu au fost sentimentele atat de profunde ca in cazul acesta.
      Ehh, piesa da, e superba

      1. damarisinsecolulxxl says:

        Fiecare relație diferă. Unele sunt mai profunde pentru că implici tot, altele nu chiar aşa de profunde. Important este să vrei să te vindeci chiar şi după ceva ce simți că ți-a luat răsuflarea. Eşti o floare care a oferit prea mult timp oxigen, este timpul să respiri şi tu! Iar nemernicul care nu este în stare să vadă că eşti o adevarăta floare nu te merită.

      2. wildrosec says:

        Ce frumos ai spus.
        Da, l-am iubit, il iubesc inca din pacate, mai mult decat orice.
        Dar doar si-a batut joc de mine. Imi pare rau ca nu am realizat asta mai devreme

      3. damarisinsecolulxxl says:

        Mi-ar plăcea ca toate femeile să conştientizeze că sunt flori! Refuz să înțeleg bărbatul care nu e capabil să aibă grijă de o femeie. Iar faptul că pleacă nu ar trebui să fie un motiv de tristețe, ci de bucurie că a lăsat loc unui adevărat gentilom să aibă grijă de acea femeie.

      4. wildrosec says:

        Nu a plecat pur si simplu. A calcat im picioare tot ce mai era frumos.

      5. damarisinsecolulxxl says:

        Vei învăța să cureți şi să îndrepți tot ce a şifonat, cum ziceam când vei fi pregătită. Şi da, a călcat în picioare, doar la asta se pricep nemernicii.

      6. wildrosec says:

        4 ani. De 4 ani am blogul, de patru ani scriu despre el, despre noi. Iar acum, sa aflu ca totul era o minciuna pt el. Si sa vad ca se comporta cu mine in ultimul hal… E prea mult pt mine. Parca nu pot accepta .
        E greu, dar o sa trec si peste asta

      7. damarisinsecolulxxl says:

        Când vei reuşi să te ridici triumfătoare te vei amuza de faptul că el va plânge că te-a pierdut. Vei fi mai frumoasă decât eşti acum şi vei face chiestii nebune care te vor face fericită. 4 ani a ținut şi la mine prima iubire…. dar am realizat că nu se merită atâtea lacrimi pentru un el dezertor.

      8. wildrosec says:

        Abia astept sa trec peste toate astea.
        Mentionez ca in clipa asta sunt la spital, cu o perfuzie, si nu pot asculta chiar acum piesa 😦
        Am mai aflat niste lucruri noi azi si m-au suparat atat de tare incat mi-am starnit inima, respir greu.. Iar el continua sa fie nesimtit.
        Jur ca abia astept sa imi revin

      9. damarisinsecolulxxl says:

        Să o asculți când vei putea. Pe mine mă face să rânjesc cu gura până la urechi. Poate te va face şi pe tine. Chiar dacă e perfuzia supărătoare, nu uita că nu eşti singură!

      10. damarisinsecolulxxl says:

        Uite ceva delicios!

Leave a Reply

