Limite

Simt ca nici alcoolul nu mai poate face sa dispara sentimentul ce-mi sfasie intreg corpul…oare atat de meschina a devenit omenirea in ultimul timp,incat nici in prieteni nu mai poti avea incredere?!dc mereu esti bagat in seama,cautat cu disperare si ti se simte lipsa exact in perioada in care toti au probleme financiare?!atat de rau s-a ajuns incat banul a devenit principala calitate,conditie,intr-o prietenie?!?!
Prietenii vin si pleaca..k intr-o gara..nu cred ca am sa pot intelege vreodata lucrul acesta..in speranta ca am sa uit acest trist dar adevarat fapt,uit deseori limita alcoolului(nu in public)..desi fara rezultat..viata e plina de oameni falsi,si asa va fi mereu..drumul spre propriul succes e plin de tot felul de tertipuri..dar mai dureros e atunci cand realizezi ca nu esti decat un pion important in drumul spre succes al unui asa zis prieten..chiar va trebui sa ma obisnuiesc sa nu am incredere in nimeni?!asa de rau am ajuns?!
In momentul de fata,nu mai stiu ce vreau de la viata..stiu doar ca m-am saturat de toata lumea…nu mai cunosc absolut pe nimeni..si cu cat trece mai mult timpul,cu atat simt ca nu cunosc indeajuns..fiecare isi poarta masca cu grija si talentul unui actor ajuns la o varsta demna de apreciat..Mi-e scarba..tot teatrul din jurul meu ma lasa rece..nu mai exista bun simt,sentiment pur,onestitate,respect..totul se rezuma la interes propriu si beneficii..
M-am saturat!!!

Leave a Reply

