Just like Gossip Girl…X.O.X.O

Mai tii minte ce e prietenia?Dar prietenia adevarata…Eu recunosc,nu mai stiu de mult timp ce inseamna..Tocmai am dat un search pe celebrul Google,si am gasit ceva de genu` ” Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele. ” ..Hmm…In ziua de azi sa te mai simti in siguranta cand i te destainui cuiva? Eu n-as prea crede ca se mai poate..Acum,cand barfele umbla mai ceva ca vantul..Nici nu termini de spus tot off-ul,ca apoi auzi imediat chicoteli si tot felul de exagerari pe la toate colturile.
Nu.Eu m-am lecuit.Nu mai exista prietenie adevarata de muult timp..De cand toata lumea isi pune propriile interesele pe primul loc,nici sa nu te gandesti “sa dai tot din casa”..Iar daca o faci,o faci pe propria piele..Citate,definitii..maxime despre prietenie…astea sunt povesti…basme..”A fost odata ca niciodata…” :)) Nu nu..Acum,de actualitate,sunt versurile lui Vescan :
“Nu mai cred in povesti, oricum povestea e clara
Daca nu sunt interese drumurile se separa.”
Totusi..tind insa sa cred ca mai sunt si persoane care merita incredere..Putine..Foarte putine..Dar merita..In primul rand,buna mea prietena Mihaela..Vreau sa-i multumesc in mod deosebit deoarece mi-a dovedit ca inca se mai poate…Sa vii tu la 1 de noapte,doar pentru a fi alaturi de cineva care..poate nu a facut mereu parte din viata ta,care nu a fost acolo in momentele tale de glorie sau,care nu ti-a acordat toata atentia pe care o meriti..Dar,ai venit atunci cand a fost cea mai mare nevoie de un suflet cald si o vorba buna..Nici nu iti imaginezi..nici nu iti poti da seama cat de mult a contat acel gest..

Mai exact..m-a ajutat sa merg mai departe,desi e greu..si nimeni nu ar fi inteles..Nici tu poate ca nu ai inteles bine,dar simplul tau gest a contat..enorm..M-ai scapat de un posibil gest necugetat..ori..ITI MULTUMESC!!! Uneori,uit ca mai exista si persoane cu suflet
.Tu mi-ai demonstrat inca o data ca se poate..Si te apreciez…Esti ca un inger pazitor(ocazional,in limita timpului disponibil ;)) )

One Comment Add yours

  1. Mihaela Filip says:

    In limita timpului disponibil :))
    Lasand gluma la o parte, nu-mi vine sa cred. Serios! E un omagiu adus cuiva care nu prea merita… Insa iti multumesc din suflet!

Leave a Reply

