Again…


” Iubirea este un fum făcut din arborii suspinelor. Purificată, e un foc în ochii celor ce se iubesc. Tulburată, este o mare hrănită cu lacrimile celor ce se îndrăgesc. Şi încă ce mai e? E nebunia cea mai înţeleaptă, fierea ce înăbuşă, dulceaţa ce ne mântuie…”

Sa nu crezi ca voi incepe de acum sa dau citate despre iubire..Am depasit de mult perioada aceea a varstei in care se trimit sms-uri cu versuri de pe google,cu status-uri pe messenger “te iubesc X/Y” (desi nu am trecut vreodata prin asa ceva,slava Domnului) etc. Nu.Ceea ce incerc eu acum,e sa ma lamuresc cu sentimentele ce ti le port.

Ai aparut..pe neasteptate.Hotule de inimi,nu ai putut sta cuminte si m-ai ispitit sa-ti fac jocul.Si,incet-incet m-am lasat prinsa in hora.
Nopti de-a randul am adormit cu gandul la tine,dar in nici intr-unul din visele mele nu am prevazut lucrul asta:ca in cele din urma,voi ajunge sa te iubesc..sa ma iubesti…si astfel sa fim “noi” .

Noi..noi doi..nebuni de iubire..ce tanjesc dupa orice clipa petrecuta impreuna..in micul nostru univers..unde nimeni si nimic nu poate distruge sentimentul ce ne leaga.

Am trecut impreuna prin tristeti..lacrimi..bucurii si placeri..Orice neintelegere a avut pastrat la sfarsit un sarut si “imi pare rau” .Si alaturi de tine,simt ca pot trece de orice,oricand si oriunde..Fiindca tu esti acolo..Ai fost pana acum si mi-ai demonstrat ca nimic nu e imposibil.

Alaturi de tine,am descoperit din nou ce e IUBIREA…

Leave a Reply

