1 Martisor..

La Multi Ani de 1 Martie tuturor!

Femeilor e in primul rand,ca doar e luna dedicata in intregime noua,dar si sexului opus,deoarece la noi ”la Moldova”,pe 1 martie se daruiesc martisoare,ori cadouri simbolice barbatilor(desi ei,cu ajutorul unei marci de bere bine cunoscute,au declarat Ziua Oficiala a Barbatului pe 5 mai.Deh,e dreptul lor :d ).

Si ca sa fiu in rand cu toata lumea,am sa va urez si eu la toti ..:
Din albul fulgilor de nea,
Si din a soarelui sclipire,
Va daruiesc un martisor,
Aducator de fericire!

E mic si neinsemnat,
Dar plin de bucurie!
E gandul meu cel mai curat,
Care se-ndreapta catre tine!
(e copy-paste de pe net recunosc :”>,nu ma condamnati 😀 )

Mergand astazi spre facultate si inapoi am observat ca pe toate drumurile,la orice coltisor de strada,chiar si in statiile de RATP,peste tot era plin de tarabe cu martisoare,flori:zambile,ghiocei,trandafiri,frezii,de toate;si culmea,erau si costume populare si turta dulce :d Ce mai,luna asta,trebuie sa faca si romanu` un ban.

Apoi,m-a uimit gestul unor colegi de facultate:sincer,nu credeam ca o sa mai primesc martisoare si acum,ca poate unora li se pare demodat,un gest copilaresc..Dar nu,am primit martisor!E ceva de admirat.Apoi auzind o discutie a respectivului coleg,in legatura cu pretul tuturor martisoarelor.. :-s ouch..Unde sunt vremurile alea cand pretul incepea de la 1500 lei (vechi) ?! Uhh,grele vremuri..Totu-i scump…

Chiar si soarele e scump la vedere.Tocmai azi,de 1 martie,s-a hotarat sa stea ascuns si sa mai lase iarna sa-si faca de cap ( de parca nu ar ninge continuu de 4 zile )..Sau o avea legatura cu babele?!Cu cele 9 zile,cele noua cojoace? :)) A mea e pe 4,oare cum o fi vremea 😕 Anu` trecut stiu ca a plouat 😦 Trist..

Totusi…totusi..mi-a placut ca azi am vazut multe fețe incantate,pline de un entuziasm nemaivazut.Adica,mai sunt si persoane care se bucura de lucruri marunte?!Asta e o imbunatatire ..si ma bucur mult..Si,acum ca a inceput luna martisorului,mi-am facut si eu un plan..ca in luna asta,persoanele ce au avut si au un rol important in viata mea,sa primeasca un martisor personalizat,insotit de o mica felicitare,pentru a le putea multumi pentru tot ceea ce au facut pentru mine.Pentru ca nu e greu sa faci un gest frumos,in semn de recunostinta.Si abia astept sa vad efectul..

Va doresc la toti o primavara frumoasa !!!

2 Comments Add yours

  1. S!R says:

    frumos articol ;;)

  2. wildrosec says:

    thnx :*

Leave a Reply

