Hello,says the Devil


Gimme something good
Don’t wanna wait I want It now (na-na-now)
Pop It like a hood
And show me how you work It out

(Alright)

If I said my heart was beating loud

If I said I want your body now
Would you hold it against me..
Melodia asta nu ma face decat sa vreau sa merg intr-un club,unde muzica e la maximum,unde bass-ul pur si simplu te ridica de pe scaun si nu poti decat sa intri in ritm si sa dai tot ce ai mai bun din tine pe ringul de dans.
I miss summer ;x Mi-e dor de verile racoroase,in special sambetele,cand toata populatia se aduna in cluburi,cand toti isi faceau timp pentru distractie,fara griji (decat grija ca se termina banii,sau se face dimineata si trebuie sa mearga acasa 😀 ).Acum,no money & no time,too much worries…Facultatea e un stres total.Ar trebui pusa pe o lista ca factor important in declansarea nebuniei,ori pierderii chefului de viata.Nu-i a buna..Eu vreau muzica,distractie,putin fum :)) si mult alcool :))) si ..baieti,ca sa ai de unde alege >:) 😀 ( joke?! 😀 )
Mai nou,ma bate-un gand..viata de animatoare 😀 E ceva gresit in asta?!Stiu ca e mult de munca,in ceea ce priveste intretinerea corpului si mai ales,sa stii sa dansezi pe mai multe genuri de muzica.Dar,mai mereu aud ca nu e bine sa fii animatoare,ca toate animatoarele sunt..bitch. Chiar asa?!Eu nu cred ca toate fetele ce animeaza,fac si ”program in privat”.E ceva ..degradant,umilitor..si sa fim seriosi,exista si un orgoliu,o stima de sine…Am intrebat mai multe persoane ce parere au despre subiectul asta,si fetele mi-au raspuns cu ”da,e interesant…” si ”am o parere foarte proasta despre cele ce animeaza..ca sunt c***e ” ,iar baietii..woo daa:))) ”sigur,de ce nu?! ”.Erau si evidente raspunsurile..Dar ma asteptam,oarecum si la niste explicatii mai detaliate .
Ma bate gandul asta de vreun an de zile :)) si inca nu sunt hotarata.Imi place muzica,o iubesc ;x De cantareata nu a fost vorba nici o data,nu am voce pentru asa ceva(poate doar pentru emisii radio),dj-itza,nici atat ,playerele nu sunt pasiunea mea,prea multe ” butoane colorate” :))..Dar animatoare,e ceva ce mi-ar place,ma atrage..Logic,carei fete nu i-ar place ca toate privirile sa fie asupra ei ?!Oricat de mult ai nega,inauntrul tau,stii sigur ca asa e.E mai greu sa-ti lucrezi corpul,ca nu poti urca sa dansezi aratand micile ”coji de portocala”,sau fiind prea slaba,aratandu-ti coastele,sau ce e mai rau..sa fii mica de inaltime..e cel mai groaznic(din punctul meu de vedere),sa fii mica si bondoaca,uff.. Thanks God ca am 1.76 :)):P (am sa ajung pe fundul Iadului de atata rautate ; in cazanul cu cea mai fierbinte,clocotita smoala :)) ).
Deci,vreau..animatoare..Dar cred ca ma impiedica un singur lucru : Ce vor crede ceilalti despre mine?! Presupun ca nu ar trebui sa imi pese,dar invatata fiind sa fiu sub observatia si critica tuturor,nu pot sa nu ma gandesc si la aspectul asta..E dificil sa iei o hotarare . Consider ca decizia asta imi poate afecta,cred,viata..sau parerea altora despre mine.De vreme ce toti au aceeasi parere despre animatoare – bitch -,e firesc sa creada asta si despre mine. Sau,poate as putea schimba asta. Sa fiu prima animatoare ca iese din tipare,care nu e bitch (desi cred ca mai sunt multe fete cuminti,de treaba,care animeaza ) :)) 😀
So,what do you say about that?:D I want opinions ..

4 Comments Add yours

  1. laura says:

    “Toate animatoarele sunt bitch”- asta e gandirea unor persoane inhibate, inchise la minte, invidioase, care stiu ca nu pot face asta si nu percep, cum anumite fete, “se dezbraca” de inhibitii si fac ceea ce simt. Eu te sustin….si o sa vin sa te vad….cand vei fi animatoare. 😉

  2. wildrosec says:

    sar`na pentru sustinere 😀

  3. S!R says:

    de la mine stii parerea full suport ;)) poate am sa am si eu nevoie de animatoare cand plec in turneu am la cine sa apelez :)) >:D<

  4. wildrosec says:

    woo daa :> cum sa nu:D
    >:D<thnx

Leave a Reply

