20th Anniversary


Same date,another year,another day…
Happy Birthday to me!!!

Cam asa ar trebui sa incep,nu?!Plina de optimism si bucuroasa pana peste limita,si cu zambetul pana la urechi..probabil dezgustator de fericita :)) cam asa ar trebui sa arat acum..

Hell,no!!! E doar o zi normala,la fel de idioata ca si celelalte din cursul saptamanii,care trece mai repede,totusi.. Si in care se presupune ca imi sarbatoresc a 20-a primavara. Yeey!!! As vrea,imi doresc din toata inima sa ma bucur de ziua asta la maxim,sa simt ca azi sunt cea mai fericita..si ca e ziua mea ..doar a mea.Dar nu pot.In fiecare an am incercat sa ma conving ca in aceasta zi sunt cea mai speciala.Fail! De fiecare data,trebuia sa se intample ceva care sa imi strice ziua in totalitate.Si toate saptamanile precedente,in care imi facusem planuri cu de-amanuntul…toate s-au dus pe apa sambetei,ramanand doar speranta ca la anul va fi mai bine,mai frumos.

D`oh..M-am lecuit de acum..Nu spun ca nu mi-am mai facut planuri,nu..Fiindca sunt o visatoare,si imi place sa planific,sa organizez..pe scurt,sa visez.Sa raman doar cu visele.La 19 ani,my birthday a fost intr-o sambata.Durere de masea,indispozitie,nu tu scoala ca sa poti iesi la suc..Deci,ramasa acasa,cu durerea de masea,mesajele interminabile pe telefon si atat.Cum doar atat?!Da.Degeaba am asteptat ca vezi Doamne,poate se mai gasesc si celebrii musafiri nepoftiti.Deci treci draga mea la curatenie,pregateste ceva acolo,dar nu prea mult ca sa pari ca astepti si nici prea putin ca sa arati ca nu te intereseaza.Waste of time! Nimic..Nu m-am chinuit sa invit,ca sa se simta cineva obligat..dar intotdeauna am iubit surprizele.Si cea mai mare surpriza am avut-o la 19 ani: Nu A Venit NIMENI !!! Woo daa..Astea da amintiri..Singura,de ziua ta..E o imagine,un sentiment,cum nu iti poti inchipui.

Oricum,fiind o noua primavara,un nou inceput..mi-am pus dorinta: Vreau ca anul asta sa fiu eu pe primul loc! Sa ma pun mereu intotdeauna inaintea celorlati,sa-mi pese intai de mine si apoi de altii;sa fac o schimbare in viata mea,sa fiu mai rece..Si ce sa vezi?! M-am tinut de cuvant..Cel putin pana acum 4 luni de zile,cand m-a lovit subit, ”Iubirea”! Oh god,taica`miu zice ca iubirea trece mai repede ca d****ea :))) Pfff…Tata si vorbele lui de duh..O fi avand dreptate,cine stie?! Cert este ca am reusit in sfarsit sa imi revin din aceasta disease.Si acum,ca la 20 de ani,imi promit din nou ca voi avea grija sa ma gandesc intai la binele meu,si apoi la ceilalti.Ca in toti acesti ani,m-am gandit intai la altii,si apoi la mine..Si,ce-am avut de castigat ?! Nica. Deci,schimbam foaia: Intai EU,apoi tu. Simplu.

Ma roade curiozitatea…Cum va fi ziua de azi?! 8-> ( de parca nu va fi la fel ca toate celelalte..dar imi place sa visez,asa ca lasa-ma,draga,sa visez :))) )

Imi doresc doar sa am macar o buna dispozitie..Si o zi la fel de frumoasa ca ieri ;x Si-mi vreau prietenii aproape (cati au mai ramas din ei )Si cadouri?! Se poate cere si asa ceva:)) Sau,ca intotdeauna de fapt,m-am obisnuit fara ele :)) ..Si..si mai vreau sa dorm..

So,
Happy Birthday to Me !!!

6 Comments Add yours

  1. S!R says:

    La Multi Ani my lil’ sis >:D< :*

  2. Alex says:

    La multi ani! Again and again and again..>:D:D<

  3. wildrosec says:

    mulshumesc bro`>:D:D<:*

  4. laura says:

    la multi ani!!!
    sa fii cea mai fericita si mai iubita!
    uita ce a fost, priveste ce v-a fi!

  5. wildrosec says:

    sar`naa>:d<

  6. Pingback: 24 Roses . | Wildrosec's Blog

Leave a Reply

