Those eyes betray you .


Se zice ca oricat te-ai stradui sa minti,ochii te tradeaza..
O fi asa mare sclipirea din ochi incat iti dai seama imediat ce e in inima mea ? Incerc cu greu sa-mi astampar sentimentele pentru tine,si poate ca as reusi in cele din urma…daca as vrea..

Dar pur si simplu nu vreau.De ce sa vreau sa uit ce a fost frumos ? De ce sa vreau sa uit acele momente frumoase petrecute alaturi de tine ? De ce sa uit parfumul ce imi invaluia toate simturile intreaga noapte..sau stransoarea bratelor tale ce tradau dorul ascuns de atata timp..
Stiu prea bine ce e in inima mea..si e numai pentru tine..

Nu-mi crede vorbele.. crede-mi privirea .

Leave a Reply

