In their minds … empty or not ?!

– Stii ce mi-as dori ?
– Ce?!
– Mi-as dori sa stiu ce gandesc barbatii…
Da, asta as vrea cu tot dinadinsul sa stiu. Sa pot ghici ce e in mintea lor numai dupa o simpla privire,un simplu gest.. Probabil ca as fi cea mai norocoasa femeie din intreaga lume :)) De ce ?! Sa fim seriosi, cui nu i-ar placea sa stie ce gandeste celalalt ? Si mai ales o femeie, cand se uita in ochii partenerului sau in ochii un admirator-viitor partener. Sau in ochii viitorului nesimtit care o inseala :))).

Adica ar fi funny sa stii ce gandesc ceilalti.. Bine, ca mai sunt si unele ganduri ascunse care nu trebuie intotdeauna stiute, e vorba de intimitate, right ?!

However, pot spune ca pentru o perioada de 3-4 luni am stat mai mult in compania unui grup de baieti si sincer, e chiar super misto frate ! Adica, e o altfel de relatie fata de un grup de fete. Baietii sunt mai uniti, mai pusi pe sotii (shotii) si atunci cand e vorba sa fie si o fata intre ei (alde eu 😀 ) sunt foarte grijulii , mai ceva ca un frate mai mare . Si apoi, e mai dragut sa fii confidenta lor. Woo daa.. Sa stii ce le trece prin capsoru` lor, ala neastamparat. Si poate distrug unele mituri, cum ca baietii se gandesc doar la sex.. Eh, le mai trece si asa ceva prin cap, ar fi anormal sa nu. Dar daca unui baiat ii place in mod clar de o fata, believe me, asta nu e primul lucru la care se gandesc.. Pe multi ii intereseaza si modul fetei de a se comporta, de a vorbi, si mai ales inteligenta, nu ?! Ca doar nu iesi cu o papusa de plastic :)) Ca asa, mai bine iti iei o gonflabila = ))) Trebuie sa fie si ceva cultura in capsoru`ei mic de ” printesa ” (nu ma ocarati pentru limbaj :-s ). Si ,imi place ca sunt sinceri mah. Adica, daca ii intrebi ceva iti spun verde-n fata. Si asa e cel mai bine. Ca de faze gen:
“Da fata, iti sta bine..” – “Da fata, ai dreptate..Nu stiu ce o fi in capul lor..” – ” Da fata, iti spun eu ca asa e..” etc.

M-am cam saturat. Un baiat cand il intrebi ceva, iti zice clar si la obiect. Si crede-ma, o parere de-a lui, uneori e foarte buna (depinde de subiect, totusi 😀 ).
Si cel mai bun prieten al unei fete ar trebui sa fie un baiat. Nu neaparat gay, ca e ca si cum ai avea o fata langa tine, deci tot aia :)) .Deci,un baiat 100 % baiat :))) .

P.S. Aveti grija sa nu confundatia prietenia cu ceva mai mult 😀

2 Comments Add yours

  1. S!R says:

    ehehehe multe mai vrei tu ma sis :))) >:D<

    1. wildrosec says:

      adica?! ce am zis eu asa rau?! :-w :)))

Leave a Reply

