Everything in life goes on..


Intr-un ceas tarziu de seara … m-a luat cu amintiri :)) Si far` sa bag de seama , m-am trezit printre … banci de liceu ?!

Nu le-am avut nici o data cu rimele..dar cu amintirile…Tind sa cred ca sunt acel gen de persoana care traieste din trecut. E un sentiment oarecum ciudat. O vara intreaga am jurat ca nu imi va fi dor in veci de anii de liceu .Dar vazandu-ma acum intr-o grupa de filologi,de viitori profesori si traducatori..sau ce si-or mai dori ei (mai mult ele,dar sa nu jignim putinii baieti 😀 ),un colectiv – sper sa fie corect daca il numesc asa – de aproape 100 persoane..din care cunosc numele a cel putin…10-15 fete si 2 baieti ? 😐 Si nimic mai mult..

Adica,poate nici nu trebuie sa cunosc prea multe..dar mi se tot spune “viata de student o sa ti-o amintesti mereu..sunt cei mai frumosi ani”..Da,la fel mi s-a spus si ca anii de liceu mi-i voi aminti mereu ( si deja incep amintirile,god damn it ) .Dar,cum sa fie posibil sa mi-i amintesc daca deja a inceput toootal aiurea : fiecare e pe cont propriu ,nimeni nu te ajuta prea mult ( sau deloc ) fiindca e vorba de interese proprii,gen pastrarea locului la buget,sau obtinerea unei burse..Apoi,mai e si orarul stupid.Tin minte cand o doamna profesoara,ori domnisoara,Dumnezeu stie ce e, ne-a zis ca nici in liceu nu am avut un asa program lejer . Hai sictir,ca macar atunci stiam ca incep la ora 8 a.m. si termin la 2 p.m. sau 3 p.m. ; dar nu ca la facultate,cand incep la 8 a.m. si ajung acasa la 8-9 p.m.,din cauza ca vezi-Doamne am cate o pauza de vreo 2 ore,in care abia de ajung acasa si ma intorc inapoi . Bulshit.

Incep sa realizez ca imi placea in liceu . Cu materiile eram OK , cu profesorii ma aveam bine,ca eram copil cuminte 😀 ,iar financiar…woo daa..No worries,tata era cu facturile,mama cu mancarea..Iar eu..imi ramanea timp destul pentru scoala si net,si prieteni..si bineinteles si munca,ca altfel nu se poate.Dar era altfel..In liceu, moda e moda .

Nu veneai oricum la ore, ca te vorbea vecina din spate cu aia din partea cealalta,ca nu ti-ai asortat sosetele rosii flausate cu pantofii negri cu toc imens :))) ( ah,da..aici eu eram cea care comenta :)) sosete rosii 😮 flausate 😮 god damn :)))) 😀 ) .N-am iertat-o niciodata pentru asa..greseala 😀 si nu doar eu..eram o clasa intreaga de fete gata in orice clipa sa articuleze orice greseala de tip vestimentar..si chiar sa te corecteze cand vorbesti ,ca deh,suntem filoloage,ce mai .. Ah,da.. am fost.. Acum suntem impartite la tot felul de specializari,unele care nu au nici o treaba cu filosofia sau filologia..Ehh,fiecare dupa posibilitati,idealuri.. etc.. bla bla..

Deci,nici sa nu iti treaca prin cap ca la facultate sa fie vorba de moda..Nu,nu..Aici conteaza sa iti acoperi macar cearcanele si sa fii imbracata :)) si pieptanata..sau,deja e prea mult ?! 😀 Staaaaiiii !!! Uit ..Uit un amanunt important..Avem si la facultate un grup mic de 2-3 fete..cuminti sau cu minte?! sau cum or fi ele, carora nu le-a placut vestimentatia mea de 8 martie ( dress-uri lila sau mov,nu mai retin exact si fusta prea scurta pentru gustul lor,I think ..) Ah,poate si buclele mele erau prea indraznete.. Ntz ntz , cum mi-am permis sa vin in halul ala la cursuri ?! Si fara tocuri ?! Cata indrazneala pe mine.. Sa-mi fie rusine ..Eeee…Nu o sa se mai repete..
Uoff,o sa ard in cel mai mare si mai fierbinte cazan cu smoala din Iad,de atata rautate 😀 Imi tot repet asta,ca sa ma obisnuiesc cu ideea 😀

Si dupa cum spuneam…Mi-e dor de liceu.. De doamna prof. de istorie..De dl. prof de : logica,economie,psihologie,sociologie,filosofie..si sa ma ierte daca am mai uitat din obiecte 😀 Mi-e dor Kitty , de JoJo , de Lili aka Budu , de Adnesya.. De Roxana.. De nebunele mele Cristina si Oana.. De Raisa… si de toate celelalte.. In ciuda micilor dispute,ori conflicte..desi nu mai tin minte daca am avut si eu asa ceva,sunt o fire pasnica de felul meu 😀 mi-e dor de toate ( cu cateva exceptii,recunosc..ca nu le poti avea pe toate la inima 😀 right?! ) . Si ma uitam recent pe facebook,ca mai nou,nu mai e HI5,ci Facebook la moda..

S-au schimbat toate.In bine,clar : una parca e mai frumoasa,una e la fel de frumoasa,alta s-a indragostit , alta e in continuare o DIVA , si o stie si ea .. Si le iubesc pe toate.. Ca oricare dintre ele , mai mult sau mai putin ,m-au ajutat candva.. intr-un moment mai dificil pentru mine.. Si le sunt recunoscatoare.

Si … si nu-mi vine sa cred ca a trecut asa repede timpul..Ca am 20 de ani..sunt studenta si.. aproape independenta (dar nu financiar,asta e mai dificil..dar pentru ce sunt parintii ?:D glumesc 😛 ) si… si imi lipsesc prietenii..dar prietenii adevarati , in prezenta carora sa povestesti ceva si sa stii ca au habar despre ceea ce palavragesti . Nu doar sa dea din cap sau sa scoata un sunet gen “aham”,”dah..” , “asa e ” etc. si mintea lor sa fie pe coclauri.

Pana acum, majoritatea celor pe care i-am considerat prieteni , ori am incercat sa mi-i fac ca si prieteni..au dat bir cu fugitii imediat ce m-am aflat intr-o dificultate . Nimeni nu vrea sa se complice in ziua de azi . Toti vor un drum neted si roz in viata ,fara greutati…si mai ales greutatile altora. As fi curioasa..oare ce definitie mai are prietenia in ziua de azi ? IMPREUNA SI LA BINE SI ..LA MAI BINE ?! partea cu Raul a disparut pe drum. Awesome.. De-ar fi doar asa..

However.. As mai face liceul inca de 5-6 ori decat sa fac facultatea.. Nu stiu,poate imi voi mai schimba parerea odata cu trecerea timpului.. Dar momentan, I miss high school .

4 Comments Add yours

  1. Mihaela Filip says:

    :)))) Diva..? Nu… mult prea mult spus. Insa nu mai sunt Kitty. Acum sunt Mihaela. :> Si trebuie sa recunosc ca mie imi lipsesc cel mai mult pauzele din “fumoar”. Cu randul de la fereastra si exceptiile 😛

  2. wildrosec says:

    Da da… Viitoare foarte DIVA.. Momentan,doar DIVA..Nu ?:>
    Si pentru mine tot Kitty ramane :d Nu sunt inca obisnuita cu Mihaela :-?? Inca 😀
    Si eu sunt exceptia :”> :X :D:D:D

  3. Mihaela Filip says:

    Tu si Budu, daca ma intrebi pe mine. Cat despre treaba cu diva… m-am lecuit :)))

  4. wildrosec says:

    dc?:))) ca mie imi place ideea:D :>

Leave a Reply

