9 in the morning…


E a nu stiu cata oara cand suna dracia aia de telefon. O inchid iar. Reusesc oarecum sa zaresc ora..9:00. God,e deja tarziu.. Primul curs s-a dus. Realizez ca de la 6:00 a tot sunat telefonul. Ma mir ca nu l-a trezit. Poate doar a marait putin. Il cred,e enervant sa auzi acelasi inceput din Saeed Younan – Yeah Ha (Pleasurekraft Remix) de 3 ore continuu. Ar trebui sa ma trezesc,poate prind al doilea curs.. Sau..parca e mai bine in pat.. Afara,ploua..E urat..Nu am ce cauta afara pe vremea asta.Si oricum,Phonetics nu e chiar pasiunea mea ; si nici profa nu mi-e draga. Prea laudaroasa. Pardon,e modesta. Si repeta asta intruna,ca nu cumva sa uitam. Are carte publicata,ce mai. Ah,stai.. De fapt toti au.. Dar ea e mai speciala,cartea ei cuprinzand alte 2-3 carti de alti autori. Dar,nu cumva asta au toti ?! Rezuma,sau explica ceea ce au scris altii ?! Mari scriitori.. Nimic original..S au sunt eu vre-o snoaba, o inculta..incat sa nu recunosc valorile de la noi.Whatever,ramane stabilit.. Inapoi in pat… E asa cald si bine.. Ce naiba mi- o fi trecut prin cap aseara sa ma pregatesc pentru ziua de azi ?! Hm..

Dar totusi..am ceva remuscari.. Cam multe chiuluri.. Dar,tot nu ma duc. Si nici somn nu mai am.. La tv nu e nimic. Prostii,ca de obicei. Mai bine merg sa-mi fac o cafea. Vremea de afara imi da asa o senzatie..de frig..de tristete.. Ma simt inutila.. Uite o doamna cu parul in doua culori !!! alb si maro !!! Nu ma pot abtine sa nu comentez, trebuie sa-mi gasesc ocupatie. Trebuie sa ma distraga ceva, sa ma scoata din starea asta de somnolenta. Dar parca totul e in slow motion.. Nimeni nu se grabeste, toti merg alene.. ca si cum ziua asta ar dura o vesnicie..

O carte.. mi-ar face mai mult somn si as prelungi starea asta. O revista ?! Le-am recitit de n ori.. Poate una noua.. Nu, mai bine saptamana viitoare. Muzica. Da.. E un remediu bun. Intotdeauna a ajutat, deci poate sa ma distraga si acum..

Mai am un seminar la 18:00.. Trebuie sa merg.. Dar daca vremea e tot asa.. Pff, ramane de vazut..

Leave a Reply

