One Step At A Time

E nevoie de o schimbare. Primul gand care mi-a trecut prin minte cand m-am privit in oglinda zilele trecute. Nu doar corpul,ci si mintea..gandirea..conceptiile..totul trebuie schimbat.Resetat.Din nou.

Imi amintesc cand am facut asta pentru prima data.Clasa a 12-a, inca din ianuarie..Mi-a prins bine.In urma unei asa-zise deceptii in dragoste ( asa-zise,fiindca acum nu mai dau 2 lei pe ce a fost..copilarii ) , nu stiu mi-a trecut asa..fulgerator,ideea de a face o schimbare.Bine ca prima persoana care m-a scos din starea asta a fost Vop.

Cine e Vop ?! Hm,ntz ntz .. Vop,mai exact dj Vop..e cel ce a infiintat Radio You. Bine,ca anul trecut se numea RadioEvolution.Cum am dat eu de el ? Avand in vedere ca el e din Bucuresti..un simplu search pe Google :” radio muzica house ” .Si am gasit .Radio Evolution.Nimic cunoscut,dar dau sa vad ce e.Muzica buna,vorbeste cineva,un dj,o voce puternica..ah,e Maxu.Intru pe chat.Putina lume,dar o atmosfera ca la mama acasa.Nu ma bag in seama,sunt timida..Tac si privesc.Dupa un timp,se baga cineva in seama:Vop.Id de mess,vrajeli,etc..Ne-am imprietenit.Am si uitat in cateva zile de fostul.Cine?Cum?Nu conteaza,ce-a fost a fost. Dar Vop,Vop a fost cel care m-a introdus in echipa RadioEvolution.Asa a inceput schimbarea mea.Din spatele unui monitor si al unui microfon,am prins curaj..si incredere..Ma simteam altfel…ma simteam speciala..Mi se parea ca voce ca a mea nu mai e..Accent 100 % moldovenesc .Parca imi si amintesc ” Moldoveanca noastra..” .Era o placere sa stau pe chat si sa ma imprietenesc cu toti si toate.Id-uri multe,numere de telefon..complimente..Incepusem sa capat incredere in mine.Asta a fost un inceput.Un inceput bun.

Apoi, a fost Adnesya. De la ea am invatat ca o prietenie nu te costa nimic.Nu trebuie sa daruiesti ceva pentru a primi si u la randul tau ceva in schimb.Nu trebuie sa daruiesti un lucru,pentru a primi atentie. Si m-a mai invatat ca nu trebuie sa stii chiar totul despre celalalt.Mai sunt unele detalii,pe care trebuie sa le pastrezi doar pentru tine.Si am invatat de la ea cum sta treaba cu fashion-ul.Mereu am admirat la ea tinutele elegante,casual..Si mereu le asorta cu gust.Si silueta era perfecta..Voiam sa fiu ca ea.Bine,asa ceva e imposibil..Dar mi-a placut..Si inca imi place,chiar daca o vad din an in Paste.Si..tot de la ea am invatat sa fiu o pupacioasa..Ce mai..e cea mai dulce fiinta ( de retinut : e dulce doar cu cine considera ea ca trebuie ).

Si da,de ce sa nu recunosc ca si de la Iulia am invatat ca am nevoie de multe haine ce sunt in trend.Si ca hainele in trend sunt si pentru mine,nu doar pentru altele.Am invatat ce e si prietenia..Si am invatat mai multe..dar nu-si au rostul acum.Iar de la Nico ?! Prefer sa nu comentez..Poate doar m-a facut sa realizez ca sunt rasista :)) Glumesc.Nu am invatat nimic.Sosete rosii flausate cu pantofi negri 😀 Oare am sa uit vreodata ?! :))

Apoi Kitty..Pff..ce sa mai spun despre ea..Decat ca e inca prezenta in viata mea,si inca mai am ce invata de la ea.Naturaletea ei e molipsitoare.Si cheful de distractie..nici nu mai spun.O iubesc pe viitoarea mea DIVA in devenire 😀 Mai e si JoJo..a aparut cand credeam ca nu mai am pe nimeni..nici un prieten,nimic..Singura singurica,mai ceva ca o furnica 😀 Desi ,sunt constienta ca inainte abia ma inghitea..Nu-mi dau seama,ori nu imi mai amintesc cum de ne-am apropiat atat..E o prietena de nadejde.Mi-a fost alaturi de multe ori .Si mai ales la distractii.

Iar apoi..Oana si Cristina..de la ele am invatat sa rad,sa fiu vesela oricand.Aceste doua minunatii,mereu erau sufletul clasei..Si stateau chiar in fata mea.Cum sa nu razi ?! Cum sa nu te molipsesti ?! Radeai fara sa vrei..

Si ..mai e si Roxana,Ionela,Alexandra..Raisa,woo daa..Nu puteam sa uit de ea.Inca mai citesc uneori mesajul de la ea,si ma gandesc cum de am ajuns sa ne intelegem..cum de mi-a scris “Raisa a ajuns sa te iubeasca “. Alina ..o buna dansatoare,o persoana speciala cu un suflet mare..Sper ca nu am omis pe nimeni..Toate au avut un rol important in viata mea.M-au ajutat sa ma schimb..

Pana la un moment dat toata treaba mergea ca pe roate..Aveam destula incredere in mine..Incepusem sa vad cum sta treaba si cu egoismul..Deveneam din ce in ce mai rece,mai indiferenta .. Eram asa cum imi propusesem.. Cand..a aparut el.. S!R imi facuse cunostinta..Oarecum..Si restul se stie..Dupa vreo 3 luni,eram indragostita pana peste cap..Uitasem de toate planurile mele pline de egoism..Si incepusem sa ma gandesc serios,sa-mi fac planuri pentru doi. Si inca continui.. Si probabil voi continua si de acum incolo..Dar nu regret..

Un singur lucru nu pot sa uit..Si nu stiu daca am sa-l uit ,sau sa-l iert vreodata..De ziua mea.Cea mai importanta zi posibila pentru mine (cred ).

Cand se presupune ca toti cei dragi, toti cei apropiati , prieteni , rude , colegi , trebuie sa fie alaturi de tine..A fost vre-o unul ?? Nu. De ce? Fiindca..Ba ca “No money “..Am cerut eu asa ceva ?! Ba ca..am o intalnire.. Merci frumos,tocmai azi..si doar te anuntasem demult..Succes la intalnire..Sa-i dai gata.Ba ca nu sunt in oras.Sau,vezi ca vin maine.. A trecut si maine.Vii la anul ?! Ca sa stiu sa ma pregatesc. Ba ca..da cine mai vine,ca altfel nu vin.. Ori..sau..vezi..dar..nu stiu..Astea-s scuze. Pe care nu am sa le uit vreodata..

Regret ca spun asta,dar asa e..Nu am cerut cadouri,nu am cerut bani..Am vrut doar ca persoanele apropiate mie..sa fie langa mine. E singurul lucru pe care l-am cerut vreodata..Daca nici la bine nu esti langa mine..Sa ma mai astept sa fii la greu ?! Hm..
I miss everything..Specially,Friendship..

3 Comments Add yours

  1. Mihaela Filip says:

    Te iubesc!

    1. wildrosec says:

      >:D<

  2. Vop says:

    Presupun ca asta isi doreste orice om in viata , sa faca cat mai multe persoane fericite si sa le deschida si o alta perspectiva a vietii , ma bucur ca am putut face asta ! te Pop ! V o P in the place to be !

Leave a Reply

