Exhausted


I`m so sick of it !

M-am saturat de tot si toate..
Nu-mi doresc decat sa-mi inchid telefonul , sa uit de computer ori laptop.. Sa pastrez doar mp4-ul si sa ma izolez in camera mea macar cateva zile . Sa fiu doar eu si cu mine . Sa putem avea o discutie ca de la materie la suflet , ca de la sentimente la ratiune . Si vreau ca macar o data imposibilul sa devina posibil,in asa fel incat inconstientul sa-mi dezvaluie ce-mi doresc eu cu adevarat,si sa nu trebuiasca sa ma macin non-stop. Vreau sa stiu ce vreau de la viata asta ! Vreau sa stiu ce ma face cu adevarat fericita, cum trebuie sa procedez pentru a realiza asta.. Si care e cea mai sigura cale .

Vreau sa simt ca am realizat ceva bun pana acum..Si vreau sa ma asigur ca in viitor voi lua deciziile corecte. Ca nu va trebui sa ranesc sentimentele cuiva pentru a-mi atinge scopurile, ca nu voi deveni interesata doar de binele meu,ca nu voi deveni o egoista sau o oportunista. Vreau sa am acelasi suflet inocent,acelasi spirit copilaros si alte ganduri.. Mai bune..Mai ingaduitoare cu mine..

Dar momentan nu vreau decat sa-mi simt inima usoara.. Sa nu mai fie incarcata de tot felul de nimicuri adunate de-a lungul timpului. Sa pot scapa de toate cuvintele ,aluziile,privirile rautacioase.. Si de toate amintirile triste care-mi apasa sufletul.. Macar o data-n viata vreau sa simt ca sunt fericita cu adevarat. Macar pentru o zi. Sa pot scapa de zambetul fals pe care-l afisez mereu si care ascunde in spatele lui un hau de esecuri si dezamagiri ..

I seem to lose myself just a little more …

4 Comments Add yours

  1. Suflet de curva says:

    🙂 ”macar o data in viata sa simt ca sunt fericita cu adevarat”

    Nu cred. Nu exista asa ceva. Fericirea absoluta nu exista. Fericirea, uneori, o gasim in durere. Si e o fericire sa simti. Sa simti ca te doare sufletul si inima… Asta e una din fericirile vietii, de care noi nu ne dam seama…

    Fericirea, nu ar trebui sa fie niciodata un scop. Crede-ma. 🙂
    Sa fac asa, o comparatie. Fericirea, e precum un fluture. Daca alergi dupa el, zboara. Nu il vei prinde niciodata. Insa, daca te asezi linistita pe o banca a tacerii, fluturele, va veni si se va pune singur pe umarul tau. 😀 😉

    Imi place cum scrii. Si crede-ma ca te inteleg perfect. Multi se regasesc in scrierile tale 🙂

    O zi buna

  2. wildrosec says:

    Interesant ca ai folosit in comparatie fluturele..Si da,ai dreptate..Doar ca uneori,simt ca e prea mult..Si ajung sa imi doresc imposibilul..
    Multumesc pentru aprecieri >:D<:*

  3. Fata de ghindă says:

    subscriu părerii de dinainte. Multe persoane se regăsesc în posturile tale. De ce ? Poate în fiecare dintre noi se află un suflet dezamagit… 🙂
    keep up !

  4. wildrosec says:

    thnx >:D<

Leave a Reply

