Mi-a dat de m-a julit..


De unde toata conceptia asta cu “am fost la Italia..deci stiu care este viata buna..am uitat a vorbi romaneste..iar tu fetita,vezi-ti de treaba ta”.

Sictir.

Doar atat pot spune.Si greata ; mi-e greata de astfel de persoane care se cred mari si tari,in pumni sau vorbe..cine naiba stie.. doar pentru simplul fapt ca “am fost la Italia”. Si ?! Ai fost..ai vazut..problema ta. Imi permit sa imi citez o prietena ” Italia e la doi pasi prostule! Vezi lumea..” .

Nu te poti considera in nici un caz superior ca te-ai dus la italieni si ai carat moloz,te-ai improscat cu ciment,adezivi sau ai sters un batran la .. Whatever..

Si macar de ai scrie romaneste corect.Nu mai stii limba..Dar ortografia ?! Nu te teme sa folosesti un dictionar ceva,nu musca .Prostia doare.Si sunt satula de atata prostime care se crede mare bulibasa peste tot ce misca.Fii intai bulibasa la tine in ograda ,ca ai ceva in pantaloni care nu misca.Deci mai ai de mancat mamaliga pana atunci.

Buonanotte ! मूर्ख

9 Comments Add yours

  1. Mihaela Filip says:

    Subscriu! Total de acord.

    1. wildrosec says:

      multumesc ca esti de acord :>

  2. sirenna says:

    parca Mihaela era cu vorba asta “Italia e la doi pasi…” Imi aduc aminte…e dintr-un film, nu?

    1. wildrosec says:

      nu stiu de unde e exact..dar la ea am vazut-o 😀

  3. Fata de ghindă says:

    mama mea are o farmacie , si mor de ras cand vin diverse persoane d-astea si se screm (la propriu) !!! sa isi aduca aminte simple cuvinte ca: algocalmin, antinevralgic, multumesc…
    :)))
    anyway, mai vine cate unu si se screme puternic: ”como se dice ???? …” subit nu mai stiu nici doua cuvinte in limba romana :))

  4. sirenna says:

    dar de ce se intampla numai cu italienizatii? nu am auzit pe nimeni sa se screama in franceza, engleza, greaca…

  5. wildrosec says:

    :-?? majoritatea pleaca in Italia…e mai usor sa gasesti de lucru in constructii sau la ingrijit batrani.. si multi,de la un timp si-o cam iau in cap.. Ca sa nu mai spun ca majoritatea infloresc putin lucrurile,si cand vin in tara se lauda-n stanga si-n dreapta ca-s mari afaceristi,interlopi..Mari smecheri cica :)))
    Si probabil,limba se invata usor :-?? Nush,ca eu nu am incercat s-o invat :))):D

  6. ella says:

    Nu vreau sa contrazic pe nimeni, insa daca te duci in Italia, nu inseamna neparat ca te duci pe santier sau la sters de mosi. Ok, sunt perfect de acord cu voi, ca+s muuulti care se intorc cu viţe şi răşini (in loc de r se citeste b) dar nu toti. Acum, e oarecum de asteptat ca ala cu 10 clase sau aia care n+a mai apucat sa dea nici bac+ul sa se intoarca de “la italia” de parca s-ar intoarce de le marte si sa se creada buricul pamantului. Insa nu toti. Sunt oameni care au terminat o facultate in tara si care au plecat in Franta, Italia… nu la capsuni sau mosi, ci doar ca sa munceasca pe un salariu decent.

  7. wildrosec says:

    m-am referit la o anumita categorie de persoane..nu am generalizat..
    sunt si persoane care lucreaza serios,dar deseori exista tendinta ca atunci cand vii inapoi in tara sa uiti de unde ai plecat . Si multi exagereaza.
    Doar la ei m-am referit.Cei mai cu capul pe umeri,nu se incadreaza in descrierea mea .

Leave a Reply

