Expectations


kid : mai zii lu aia sa taca
kid : ce e cu ea..
friend :da nu stiu ce are 😐
kid : da ce tare e in gura blonda:)))
friend: :)))))
friend : nu cunoaste ea cum stau treburile :)))
kid : omg:))
kid :adulta
kid : :))
friend : :))))
kid : era sa o injur:))
Continuarea nu mai conteaza. Motivul nu mai conteaza.Subiectul,este banal.Personajele,mi-as dori sa fie fictive.Gestul meu de a ma baga in arhivele unora,de necrezut.Regret ca am facut asta,fara permisiunea cuiva.Regret ca am citit ce nu trebuia sa vad in veci . Si regret, ca a aparut o pata neagra asupra amintirii tale : un prieten de nadejde , comic , mereu in preajma cand caut o melodie noua , un suflet cald , sincer , de incredere. Cel putin, pana cand m-a ispitit Michidutza sa vad si eu ce face lumea..Face bine , vorbeste , se distreaza..Poate ca si pe seama mea.Nu stiu sigur.Ar putea,e ceva ce se intampla des..
Dar nu se intampla in cazul persoanelor pe care le consideri speciale .Cele care mereu au un loc rezervat pe lista ta de incredere,sprijin,prietenie.Si .. ca partener de distractie… un copil ?! Aflat abia in dezvoltare hormonala ?! Asa de rau am ajuns ?!Ma asteptam sa fie vorba de colegi de clasa,de facultate,de fosti colegi de liceu.. de tanti Marioara de la capatul dealului..Dar nu un kid ce incearca sa-si scoata la inaintare nurii abia iesiti din gerul iernii.Poate mi s-a pus mie pata pe copilele de 15-16 ani,care incearca sa para mai .. mature ,ori mai mari decat trebuie.Pe cele care lasa copilaria in urma si imbratiseaza … organul masculin . Probabil ca la nervi,as fi in stare sa le numesc in toate felurile .Dar,nu-mi sta in fire. Si nici nu m-as obosi sa-mi vars furia asupra unui kid care oricum nu are o importanta pentru mine . Mai mult m-ai dezamagit tu.Da, tu, prieten drag.Probabil te ridicasem pe un piedestal al prieteniei prea inalt..si avand frica de inaltimi,ai hotarat sa cobori ,brusc .Aruncandu-te in gol .Iar pentru a-ti amortiza caderea,ai aruncat singura perna de siguranta : increderea.Sau era prietenia ?!
Dintre atatea si atatia care m-au dezamagit,si tu stiai bine..De ce trebuia sa te numeri printre ei ?! Sunt asa un prieten groaznic ?! Poate mai tip sa se dea muzica mai tare dupa cateva pahare de votca ,poate iti mai impartasesc din nemultumirile mele legate de aceasta existenta meschina ,poate,te mai cert uneori fiindca mi-ai scapat vreun secret si acum s-a imprastiat peste tot,sau..te mai dojenesc parinteste cand iti aluneca ochii si mintea dupa vreo juna . Dar,totusi..You`re my best friend. Si nu se procedeaza asa.Macar,de ar fi fost un motiv serios.Daca as fi omorat pe cineva,sau as fi jignit,sau..orice lucru urat pe care l-as fi putut face.
Nu-mi doresc decat sa fie o dezamagire de moment..Un mic atac de furie din miez de noapte .Un orice altceva,numai nu o tradare a increderii .

P.S. Regret enorm ca nu mai pot avea aceeasi incredere in tine.

One Comment Add yours

  1. dj xs says:

    bine zis 🙂 :*

Leave a Reply

