The ugly truth

Banii nu pot cumpara fericirea !

De cate ori nu ati auzit fraza asta ?! Si de cate ori nu i-ati dat dreptate ?! De foarte multe ori , ba chiar mereu. Dar , a venit vremea sa recunoastem un adevar aparut mai nou , datorita probabil si faptului ca e criza : Banii pot cumpara prietenia.

Sau o pot inchiria. Bine , mai e si chestia cu dragostea , dar aia e total alta mancare de peste . Momentan . Poate o voi dezbate mai tarziu.

Deocamdata, e vorba de prietenie.

Da,bine..probabil ca si eu am devenit vreo frustata caruia nu-i mai convine nimic pe lumea asta, dar .. sa fim sinceri..nu s-a gandit nimeni pana acum ca poate cel de langa tine care se autointituleaza ” prietenul tau” sau ” prietena ta” – cu sensul de amici -, are cu totul si cu totul alte motive decat cele total dezinteresate de binele propriu ?!

Mi-e si jena sa recunosc ca in ultimul timp am ajuns la concluzia ca sunt in stadiul in care imi cumpar prietenii. Dar in acelasi timp nu mi-e mila de mine , mi-e mila de acele persoane care accepta asta , care sunt in masura sa stea in preajma mea doar atata timp cat portofelul e gros .Iar atunci cand nu e… se fac disparuti , ocupati , obositi. Si se intampla deseori sa aud chestii de genu` : “Eu nu prea am bani..”..”Am nevoie de niste bani,ca ai mei…etc” .Si daca as incepe si eu ca nu am..atunci totul se duce de rapa.Nu te mai baga in seama nici dracu` .

Iar de la un timp am inceput sa obosesc ascultand atatea povesti asemanatoare…Si cand vezi ca incep sa se jure,sa promita ” Ai nevoie de un prieten adevarat,care nu se duce si spune tot ceea ce ai povestit tu…Si eu am patit de multe ori asta si stiu cum e.” bla bla bla, te pomenesti ca tu esti mai bun ?!

Daca as primi un leu pentru fiecare persoana care mi-a spus asta..as deveni miliardara :))) . Toata lumea a devenit in ultimul timp prefacuta..

Mi-e dor de o prietenie in adevaratul sens al cuvantului..:(

8 Comments Add yours

  1. Ăla eu says:

    Banii nu pot cumpăra fericirea, dar o pot întreține:))

  2. wildrosec says:

    :))) de acord

  3. Iulia says:

    Pe cei ce doresc binele cuiva fara ca celalalt sa le raspunda cu acelasi sentiment ii numim, nu prieteni, ci oameni binevoitori(bunavointa este necesara prieteniei, insa nu si suficienta, caci prietenia presupune o bunavointa reciproca).Prietenul nu este iubit pentru ceea ce reprezinta el in esenta sa, ci in masura in care este util sau placut e destul de trist sa remarc asta…
    Si un citat care imi place f mult:”Prietenia este ca si banul, oarecum usor de realizat dar greu de pastrat”…

  4. wildrosec says:

    uneori e greu sa-ti faci un prieten :)) fiindca,dupa cum ai spus..sunt nevoie de anumite calitati pentru a fi numit ” prieten”..iar apoi,ca sa mai ai si grija sa il pastrezi..hm,mie mi-au cam ajuns experientele astea.
    Mai bine merg sa-mi mai iau un caine :)) e mai simplu 😀 :)))

  5. Fata de ghindă says:

    prietenie? din păcate, am invatat pe pielea mea ca nu exista prietenie intre doua femei… poate doar un surogat al ei…
    iar prietenia intre un barbat si o femeie este rara si se intampla doar atunci cand s-au ”dus” uneele tensiuni , if u know what I mean :PPP
    …ei, uite pentru prietenie mi-as fi dorit sa fiu barbat… am admirat intotdeauna prieteniile dintre barbati \( cele adevarate, cee-i drept 🙂

  6. wildrosec says:

    mi-am dat seama la ce te referi 😀 si da,sunt de acord.prieteniile intre barbati sunt mai stranse. la ei nu prea e vorba de orgolii sau invidie.si stiu sa se ajute intre ei :)))

  7. ovi says:

    trece oare… fericirea prin stomac???
    am sesizat cumva… ca ai avea tu portmoneul gors… si ma gadeam… ca ar fi placut sa fim prieteni… ce zici???
    ups.. nici nu cred ce am spus… hai ca am glumit… recunosc…
    nu cred in prietenii platite… alea sunt afaceri… unele reusite, altele proaste… dar niciodata prietenii…
    prietenia nu are nimic de a face cu finantele… si sigur nu se poate cumpara…
    iti doresc numai prietneii sincere si reale…

    1. wildrosec says:

      mc frumos pt urari..
      dar crede-ma.. sunt si prietenii care se cumpara.doar ca .. nu sunt prietenii in adevaratul sens al cuvantului..

Leave a Reply

