Searching… No items match your search

Realizand ca am inceput sa nu ma mai descurc in a-mi alege prietenii, de fapt.. nici macar nu cred ca mai pot recunoaste daca au acele calitati pe care le tot caut .. m-am hotarat sa apelez la un mod ce este des folosit in zilele noastre :

” Tanara, 20 ani,blonda, 1.75, caut o persoana care sa fie disponibila pentru o relatie de prietenie, eventual BFF(=best friends ), ceea ce implica urmatoarele : seri petrecute in cluburi, in oras, uneori dupa-amieze/seri petrecute invatand :)) ( ca tot se apropie sesiunea , Doamne ajuta 😀 ), colindat magazine, mall-uri,shopping,etc..

Conditiile pe care le cer, nu stiu daca sunt multe sau putine si mai ales nu stiu daca sunt posibile ( desi m-am invatat sa fie imposibile) :
-sa fie sincera, directa, de incredere
-sa fie in stare sa ma asculte cand am ceva de spus,fara sa suspine a plictiseala  si in limita priceperii ei, sa poata da un sfat
-SA NU FIE PE INTERES, gen PROFITOARE ( nu vreau sa jignesc, dar stiu prea bine cum e cu astfel de persoane; poate nu mai stiu sa imi aleg prietenii adevarati, dar.. recunosc de la o posta “foamea de bani” :))
-sa poata sa tina un secret

Rog maxima seriozitate.”

Desi pare o metoda oarecum exagerata, tin sa mentionez ca mi s-a acrit de atata … prefacatorie. Am mare nevoie de o prietena adevarata.

Trist, dar adevarat.

5 Comments Add yours

  1. Suflet de curva says:

    Hmm.. succes in cautarile tale 😀

  2. wildrosec says:

    mc 😀
    desi sunt constienta ca e ca si cum as cauta acul in carul cu fan :-j :)))

  3. sirenna says:

    ce frumos suna si ce mult mi-ar placea! shopping, sleeping-over nights…mmm, doar daca nu as fi asa departe!

    1. wildrosec says:

      ;;) de frumos,suna frumos.. mai urat e ca e ceva ..aproape imposibil.
      pai,cand o sa fii in tara,ma anunti 😀 voi fi mai mult decat bucuroasa;;)

  4. Habibi says:

    E,cam asa suna si rugaciunea mea de seara : “Doamne,ajuta-ma sa-mi gasesc si eu o prietena,dar una adevarata,cu care sa ma am si la bine,si la rau” 🙂 Nu stiu daca vazand anuntul tau cineva acolo sus chiar m-a ascultat,sau pur si simplu a fost in instictul meu sa intru pe blogul tau (intamplator gasit) si sa citesc primele randuri care mi-au afisat zambetul pe fata(pe bune).Sincer,am scris si eu atatea anunturi de genul asta,incat pana la urma m-am lasat batuta si am continuat sa-mi suport aceleasi “prietene”.Si ca sa n-o mai lungesc atata,daca termenul anuntului nu a expirat,
    Te imbratisez cu caldura,
    Danna

Leave a Reply

