Not for sale .

Refugiul meu din fiecare zi e.. acasa.

Acolo unde e liniste, unde e muzica mea preferata, unde sunt momentele cele mai frumoase, unde e el. Lasand de partea cealalta a usii o lume ce nu pare a fi pentru mine, unde toti sunt pe cont propriu,unde toti iti dau in cap ca sa ajunga in fata ta, unde totul e stapanit de egoism si lacomie..

Si unde poate fi mai bine decat acasa ?!

Aici nu esti judecat de nimeni, nimeni nu-ti cere socoteala pentru cine esti si ceea ce faci.. Unde poti fi tu insuti, fara nici o temere.

Si, poate ca nu e sanatos sa iti creezi o lume doar pentru tine.. dar, daca asta ar insemna mai multa liniste interioara, risc. Vreau propriul meu univers, vreau sa nu-mi mai pese de ceilalti, de privirile lor rautacioase si de egoismul si trufia lor. Vreau liniste.

Vreau macar pentru o luna -doua de zile, sa fiu infectata cu egoism. Se poate?! Tind sa cred ca nu. Imunitatea mea impotriva egoismului e destul de puternica..

Leave a Reply

