Case closed

Gata.Finish.Over!!!
Declar ca inchei acest “razboi” cu facultatea si profesorii ce prin absurd se numesc “universitari”.Bine,e mai mult o suspendare pe o perioada nelimitata,momentan fiind prea obosita.Recunosc,profesorii sunt prea,dar prea … avantajati fata de mine.Mie in primul rand imi lipseste ranjetul ironic ,pe care ei il afiseaza de fiecare data in fata studentilor.. si,da..si relatiile lor stranse cu mai marii din facultate,acei “burta mare” ,acei oameni care primesc cateva zeci de milioane lunar,pentru simplul fapt ca functia lor incepe cu liera “d”.

Pardon,cu majuscula , “D” ,ca doar e ditamai functia.However, las` sa le creasca lor “tolba” ca sa am si eu ce comenta,ca nah,de la atata plictiseala,nu am ce face,si trebuie sa ma iau de cineva 😀 .
Si dupa cum spuneam, sesiunea e aproape gata,bine mai urmeaza si partea a doua 🙂 ..aia cu repetarea examenelor,adica acea perioada in care majoritatea studentilor au cate cel putin 4 “mariri de nota” :D.
Concluzia: Mi s-a acrit de toata facultatea,cu toate regulile lor si cu tot calambalacul lor.Ca la circ,frate.Tot soiul de specimene menite sa te “invete”,sa-ti lumineze mintea si sa te indrume pe calea cea buna.Bulshit.O gramada de bani ce ajung in traista profesorilor si a “d”-ilor.
Iar mintile studentilor…Saracii de ei,si cu portofelul subtire si cu nervii intinsi,si cu cearcane de la nesomn,si de la prea multa cafea,energizante si ..tigari.

4 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    oh, Hell, postul tau imi trezeste amintiri destul de neplacute, sau mai bine zis, imi aduce aminte cat de tare ma enervam din cauza profesorilor din facultate nu mai tarziu de anul trecut….
    l ce facultate esti ?????
    Decanii si Decanele (in cazul meu_) :))) suck , btw ! 🙂

    1. wildrosec says:

      la Facultatea de Litere,din pacate. mi-a trebuit sa fiu inteligenta,ce sa fac:)))
      total de acord cu tine.nu dau doi lei pe ei. am mai mult respect pt prof. din liceu,sincer.macar de la ei invatam cv. pe cand cu astia…

  2. Fata de ghindă says:

    si eu am fost la Universitate, doar ca la Jurnalism si believe me, nimic nou….same shit everywhere!!!! iti doresc nervi de oțel 😛 t pup 🙂

    1. wildrosec says:

      mc mult. :* sper sa reusesc :))

Leave a Reply

