Let them go ..


Cine s-ar fi gandit ca va veni acel moment in viata in care voi sta in fata laptop-ului, pregatita sa dau frau liber cuvintelor,iar ele sa se ascunda de mine ?! Ca voi sta zile in sir sa meditez la faptul ca nu stiu ce sa scriu,sau cum sa scriu,sau de ce sa scriu,desi.. in ultimul timp s-au intamplat multe.. iar gandurile si nelamuririle nu-mi dau pace.Dar totusi nu pot spune ce ma framanta in cuvinte.Nu ma simt in stare sa-i spun cuiva of-ul meu.Probabil si din cauza ca toate persoanele din jurul meu,s-au dovedit a fi “in jurul meu” doar atunci cand vor ele, cand considera ca au cateva minute libere si nu stiu cu ce altceva sa le ocupe,decat cu mine si toata agitatia din jurul meu.
Si nici nu credeam vreodata ca va veni acea zi in care am sa renunt la toate visele mele, la toate incapatanarile mele de a face ceva in ciuda parerilor celorlati, si voi decide sa ma implic mai mult in viata si preocuparile familiei mele.
De ce doar atunci cand esti pus in fata unei prapastii,doar atunci te gandesti la ce e cel mai corect si mai bine pentru cei de-acelasi sange cu tine?! De ce doar atunci vrei sa schimbi tot ce ai facut,tot ce ai spus pana atunci, si bineinteles..odata cu trecutul vrei sa schimbi si viitorul .Iar planurile tale pentru acel viitor vei vrea sa le ascunzi intr-o mica cutiuta,pe care o vei deschide din nou.. candva.. cand vei putea sa fii egoista fara pareri de rau.

2 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    asta se numește maturizare….get used to it…. de altfel, e foarte trist… știu cum e.. mie una nu îmi place procesul ăsta prin care trec….sper ca pentru tine să fie mai ușor și , de ce nu?, mai plăcut.
    te pup !

    1. wildrosec says:

      nu m-as plange nici o data de maturizare. oricum in fiecare an trec printr-un astfel de prag,doar ca acum e un pic mai dur . doar gandul ca ai putea pierde pe cineva din familie , sau ca l-ai vedea pentru tot restul vietii la pat , e prea .. mult pentru mine.
      mc mult ! > : D <

Leave a Reply

