I love Romania(/n people) !

Finally home! ;x

Ma mir eu insami ca spun “finally” , dar cine s-ar fi asteptat ca o mica escapada din aceasta rutina obositoare se va dovedi a fi de fapt un esec?! Cele 4 zile linistite, lipsite de agitatia si glasurile oamenilor ce nu stiu decat sa te scoata uneori din sarite cu toate mofturile si povestile, si pretentiile lor.. au fost doar 2 zile jumatate de nervi, caldura, oboseala, indigestie si mai multi nervi.

Nu stiu altii ce parere au despre calitatea serviciilor celor din statiuni, dar eu una, pot spune doar ca, am avut si vacante mai bune.

Mentionez ca am vizitat Sovata. Vizitat, ca nu am avut timp sa ma bucur in totalitate de frumusetea si.. imprejurimile ei.E o statiune frumoasa, iar daca ar exista mai multi investitori, care sa renoveze pensiunile de pe timpul tovarasului Ceausescu ( sau cum li se spunea atunci, Vila nr.10, Vila nr.11,etc.. ),ar fi si mai bine.Turisti sunt, locuri de cazare o-r fi, dar conditii.. daca ai noroc.Ca localizare e nemaipomenit: ai si munte si mare intr-un singur loc.

Recunosc ca nu am fost vreodata la mare, dar totusi am fost “avertizata” ca pe acolo sunt tot felul de oameni. Nu prea am dat atentie, dar aveam sa vad si eu zilele astea la ce se refereau acele persoane: vrand sa intru la un lac, pentru stat la soare si scaldat, am avut o mica retinere la vederea acelei multimi despuiate, printre care destule persoane ce depasesc 150. Nu am nimic personal cu ele,Doamne fereste, nu e deloc placut nici pentru ei sa arate asa.. dar parca e una sa-i vezi imbracati, si alta sa-i vezi in toata “splendoarea” lor: doamne carora burta le statea si in slipi, celulita era in 4 straturi pe picioare , iar sanii le atarnau ca niste … Iar barbatii.. nici nu mai are rost sa comentez. Iar daca mai dai si peste niste “fustane” .. Iti iei covorasul si pe-aci ti-e iesirea!! Chestia e ca am facut cale intoarsa si am revenit cand erau mai mult parinti si copii. Not a good idea : “Mamiiii, mi-a intrat apa in ochi!!! Mamiiii, ma ustura!!!! Mamiii mi-a luat mingea!! Esti urata!!! O proasta!! “..Smiorcaieli peste smiorcaieli… Degeaba canta muzica in urechi, parca zbieretele lor erau prea puternice .Nu mi-a mai trebuit bronz. Raman la lotiuni autobronzate ( Yupiii!! Yes,right.).

Daca nu mi-a mers cu relaxarea, am zis sa incerc bucataria ungureasca.Dupa o prima teapa cu o pizza comandata la o alta terasa, am zis sa aleg restaurantul de langa parc, ca nah.. parea mai de fite, si doar o data mergi la unguri, merge sa cheltui ceva bani. Si, ca sa nu risc, ca tot era ora 17:00, comand o salata.

Asteptam o perioada buna de timp, dupa care apare si ospatarul aducand comenzile noastre.. Ok.. Let`s eat.. Cu.. mainile?! Da, ca pe masa erau doar cate un cutit si o lingura.Iar noi aveam nevoie de furculita. Ca doar carnea, cartofii , salata, nu le mananci cu lingura. Bine, o fi uitat.. Vine el repede..Uhum. Trec 3,5,7 min.. Cheama un ospatar :
” -Cu ce putem servi si noi astea?
– …
20,30,50 sec…
– Cu furculita, nu?
– (Tring!) Da.. đŸ˜€ Imediat va aduc! ”

Portii mici, preturi mari. Ca la romani.Stai, ca aici sunt unguri. Asa o fi si la ei?? Sau, nu?! Dar nu ar fi fost o problema. Macar calitatea sa fie.. ok. Dar sa luam salata mea, de exemplu: rosii nespalate, pe care se putea observa cu usurinta stratul de praf/pamant, masline cu un miros destul de ciudat, branza dezgustatoare, castravetii.. trecuti, necuratati bine, putandu-se observa galbeneala cojii. Iar oul.. arata ..suspect. Am preferat sa nu risc, dat fiindca sunt extrem de alergica la astfel de lucruri.

In final, am zis sa mananc o inghetata..macar atat.Asteapta iar 15 min.. Apoi, vine o domnisorica de vreo 16-17 ani, cu doua cupe de inghetata.. Si pleaca.. Ne uitam unii la altii si radem. De ce? Pai, noi cu ce mancam?!
” – Mancati si voi cu piscotul ala..:)) ” ( atat era mai ..solid in cupa,un piscot). Dar cum sa mananci ditamai cupa cu inghetata cu un piscot?! Las-o balta.. O-i fi probabil pretentioasa , dar macar daca dau un ban, sa merite, nu?!
Again, striga dupa ospatar..:
” – Niste lingurite pentru inghetata, va rog..
– Ah, da..sigur..Imediat va aduc.
– Trebuiau aduse de mult, nu sa va strig eu.”

Tin sa precizez ca nota de plata era destul de pompoasa.. Din ce cauza, nu stiu.. Poate ca florile agatate de tavan trebuiau intretinute.. Ar fi trebuit totusi sa ofere si un voucher pentru farmacie, sa-mi pot lua gratis pastilele pentru greata si indigestie. Dar nah, nicaieri nu-ti da fara bani.

Deci, ca sunt eu rea.. sau nu, nu stiu. Desi eu stiu sigur ca nu am exagerat niciodata, si nu m-am plans de calitatea unor servicii fara motiv. Asa ca, acum stau si ma gandesc ca cel mai bine ar fi fost sa stau acasa, linistita, cu poarta incuiata ca sa nu deranjeze nimeni, muzica sa fie cat se poate de tare, si ar fi fost o statiune mult mai buna ca cea de acolo. Pff, next time đŸ˜¦

2 Comments Add yours

  1. Mihaela Filip says:

    oh, honney :))))

    1. wildrosec says:

      nu mai radee:)) si asa m-am blestemat singura ca am fost acolo.. nu mai rade si u de mine:)):P

Leave a Reply

