I can be a bitch

Inca o data reamintesc ca urasc persoanele care inventeaza sau exagereaza tot felul de lucruri. Sa inteleg ca nu au nici un fel de ocupatie, sau.. chiar le face placere sa barfeasca mai mult decat imi place mie.
Unele pot fi mult mai catze decat un clan de babe. Si daca v-ati mirat vreodata cand ati auzit ca un barbat barfeste, hm.. mai ganditi-va odata. Si lor le place sa exagereze, mai mult decat ne place noua, fetelor. Si cu atat mai mult cand au de castigat in urma ” ispravii” lor .
De ce pomenesc despre asta?! Pur si simplu unele persoane, care sunt total straine fata de mine, deci clar nu stiu absolut nimic despre mine si felul meu de a fi, au impresia ca sunt total pierduta dupa 3 pahare de whiskey.Si, vezi Doamne, trebuie sa aiba ei grija sa ajung in siguranta acasa. Sa fim seriosi. I`m not a child si in mod sigur nu sunt o alcoolica. Iar in momentul cu pricina eram doar bine dispusa, atat de dispusa incat mi-am lasat deoparte masca ” I don`t like you, you and.. you . And certainly, I hate you and you`re a slut. ” si am ” socializat ” chiar si cu dracu` . Poate unii raman la impresia ” Da, era terminata.. ” Wrong.
You don`t have any idea how I look when I`m drunk, so, just shut the fuck up !


Uh-oh bet you didn’t see this one coming,
Uh-oh turn around and here i am.
Uh oh if i were you i would be runnin’,
Uh-oh cuz’ i can be a bitch.

Chiar m-am saturat sa-mi poarte altii de grija. Ma descurc si singura,multumesc.
This is your final warning.
Get a life, dude !

2 Comments Add yours

  1. Larysa says:

    chiar ai fost dura cand ai scris articolul>:)imi place:>>:D<

    1. wildrosec says:

      pai m-au enervat prea tare interpretarile acestei persoane. Adica sa vorbesti despre mine ca si cum as fi cine stie ce pacoste cand beau, sa fim seriosi. Habar nu are cum reactionez eu dupa cateva pahare. Dar nu a fost nici o data cazul sa ma trimita cineva acasa. Deci e prea de tot.
      Si m-am saturat de toate persoanele astea care nua u altceva de facut decat sa se “ocupe” de viata mea. x(
      thnx anyway >:D<:*

Leave a Reply

