Issues .

Ce ai vrea sa simti atunci cand nu simti nimic? Ce ar trebui sa spui atunci cand vrei ceva, dar nu stii ce ?! Cand te uiti in jurul tau si ai impresia ca plutesti, ca tu de fapt nu esti acolo, nu ai ce cauta in acel loc. Ca locul tau e in alta parte .. Dar nu stii unde anume . Si vrei cu disperare sa intalnesti pe cineva care are raspunsul la problemele tale, dar nu stii unde sa-l cauti . Nici macar nu stii daca exista acea persoana. Si tare ai vrea sa scapi de acea povara de pe inima.. Si speri. Si tot speri.. Ca intr-o zi sa te ciocnesti de acea persoana care iti va lumina existenta .
Si tare as vrea sa stiu si eu ce vreau, ce imi doresc de la viata. Sa stiu ca ma trezesc intr-o dimineata cu gandul ca ” de acum voi lupta pentru asta. Si voi da tot ce am eu mai bun ! “. Huh ?! Cand voi zice cuvintele acestea ?! Cand voi scapa de toate incertitudinile, de toate gandurile negative si voi incepe sa visez la viitor?!
Realitatea e mult prea dura pentru vise. Am avut vise . Ambitii. Planuri. Am avut.
De ce e asa de greu sa ma hotarasc ce vreau de la mine ?

Leave a Reply

