Got to get up .

Deja-vu .
Sa vrei sa spui ce ai pe inima, si ce te deranjeaza, si ce planuri ai.. si sa nu-ti gasesti cuvintele.
Sa vrei sa faci acel ceva pe care-l planuiesti in detaliu de secole.. si sa dai cu bata-n balta.
Sa-ti doresti miere, si sa primesti pelin .
Sa deschizi usi aproapelui tau, si sa-ti cada ceru-n cap.
Mereu iti doresti ceva in viata . Important sau nesemnificativ . Si sa apara neprevazutul, ca si cum ” la asta nu m-am gandit.. ” , si sa simti ca ramai in aer : Nu e adevarat ce mi se-ntampla ; dar, totusi e atat de real..
Privind in gol, dorindu-ti sa fie un vis, sau doar un gand pesimist, o posibilitate nefericita ce nu are cum sa ti se intample tocmai tie.
Sa urasti ultimele raze de soare ratacite printre norii ce se-aduna deasupra ferestrei tale… Sa astepti sa se instaleze acea vreme posomorata, umeda si rece de toamna . Sa dai vina pe ea pentru dispozitia ta apatica, si sa te ascunzi sub patura, evitand lumea din jur si visand la propria ta lume, in care totul se intampla dupa cum vrei tu, unde mereu iesi in castig. Gata cu pierderile, dezamagirile si gata cu lacrimile irosite aiurea pe lucruri neimportante .
Simt ca si cum ceva imi umbreste fericirea si tine la distanta tot ceea ce m-ar putea face sa strig in gura mare ” asta vreau ! ” .
Trebuie sa fac fata acestei existente: sa zambesc atunci cand vreau sa plang, sa rad cand vreau sa fug departe, sa ma ascund in loc sa ies in evidenta si sa tac cand vreau sa ma afirm . Desi ar trebui sa fiu obisnuita cu falsitatea, prefacutul, uneori aceasta situatie ma lasa rece . Dar continui sa-mi port masca in continuare.. De altfel, doar nu vreau eu sa fiu prima ce se impotriveste regulilor traiului in societate ?! Sigur ca nu .
Mi-e dor totusi de un zambet adevarat din partea mea . Am si uitat cum e..

Leave a Reply

