Lost .

Si ma macina intr-una intrebarile..Imi rascolesc sufletul, poate poate or da peste orgoliu si il trezesc la viata. Sau poate ratiunea se va destepta intr-un sfarsit.. Iar apoi toate se vor incheia..
Cu fiecare zi ce trece mai simt mai goala, mai dezbracata de toata firea mea, de toate credintele, prejudecatile, conceptiile, temerile.. Tot ceea ce e al meu si doar al meu. Incep sa ma pierd cu totul intr-o lume ce mereu trage de mine. Dar incotro ? Spre nimic mai bun, cu siguranta. E doar o degradare treptata a trupului, mintii, sufletului..Iar in sfarsit va ramane doar.. un trup fara suflet, o marioneta .
Nivelul de irascibilitate creste continuu, ajungand sa ma enervez si din cauza muzicii. Iar asta e grav, de vreme ce pana acum nu am avut nimic impotriva ei. Desprinderea de realitate e acum doar o rutina.. Prefer sa uit de activitatile zilnice si sa ma retrag in coltisorul meu plin de vise, acolo unde planurile si idealurile sunt in floare. Acolo unde eu pot fi , eu.
Imi pierd sirul gandurilor, nici nu mai stiu ce scriu, ce vorbesc.. I need help.

2 Comments Add yours

  1. Miss D says:

    Visele sunt bune atata timp cat nu te rup complet de realitate. 😉

    1. wildrosec says:

      true .
      desi , nu cred k as refuza o oferta de a ma indeparta de problemele astea zilnice

Leave a Reply

