Another Brick In The Wall .

Deci e incredibil cum o cifra iti poate strica o seara intreaga. Iar mai multe ca ea ..toata saptamana .
Nu inteleg ce vor unii oameni de la noi, sau de la mine in special .Ca cine stie, poate au o problema cu mine .. Stai si citesti atata, iti bati capul pana la 4 dimineata sa intelegi nu stiu ce conceptie a lu` peste, ca sa ce ?! Sa nu fie indeajuns ?! Sa trebuiasca sa iei un raft de biblioteca de la un capat la celalalt si sa-l memorezi ?? Ma scuzati, dar creierul meu nu are un lacas pentru carduri, microcipuri sau alte alea . Saracu` de el intelege numai ce-i place, ce-i convine . Iar tot in apararea lui, recunosc, nu l-am invatat sa retina materia predata de o tanti batrana si care vorbeste doar pentru ea ; sau pentru cealalta tanti care nu suporta nici zgomotul unei muste, si te scoate din sala daca te-ai uitat suspicios sau ai o fata ce o deranjeaza. Pana la urma, unde e problema ? La noi, sau la ei ?!
Si e ciudat, ca un asemenea esec, ca altfel nu il pot numi, iti poate distruge toata increderea in tine. Tot ceea ce tu credeai ca esti in stare, acum a disparut. Si te simti mic si prostut ca o zi de primavara . Si simt ca ma prostesc pe zi ce trece ; iar tot ceea ce am invatat pana acum se sterge cu buretele . What the fuck is this ?!
Uneori am senzatia ca profesorii universitari sunt veniti de pe o alta planeta, gata invatati, si nu pot intelege ca tu nu esti capabil sa stii atatea lucruri in 3 luni de zile. Sau ca tu, probabil ai o viata sociala, si nu prea iti permiti ” luxul ” de a sta inchis in camera zi si noapte citind. Unii, mai si muncesc, sau se distreaza. Why not ?!
Iar cand ma gandesc la banii aruncati pe nu stiu ce carte de-a lu` cutare, si alti zeci pe langa el de-aiurea … Cate perechi de pantofi as fi putut sa-mi cumpar ?! Hmm.. Viata de, student . La Litere .

2 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    trust me …I know what you mean….
    dar să știi că cei mai retardați profi sunt aștia de la Universitate…asta e concluzia la care am ajuns. Pur și simplu m-am săturat de ei, așa cum văd că nici tu nu mai ai mult.
    Răbdare, draga mea, ori dacă nu, ignoranță,dacă putem !!!
    Și pe ei, să-i mănânce puricii cu tot cu cărțile lor aberante și useless!
    Baftă multă în continuare !
    Pup și biiiig hug ! :*

    Fata de ghindă

    1. wildrosec says:

      crede-ma ca am ajuns la capatul rabdarii. Daca stiam dinainte cu ce se mananca facultatea asta, plecam de-ndata la o facultate privata. Da` asa, am vrut eu sa arat ca sunt desteapta :)) Si parca incetul cu incetul ma simt tot mai.. ih 😀 Tired .
      Traiasca Cuza !! la naiba :))
      thnx again >:D< :*:*

Leave a Reply

