You make me feel alive .

Whether people love you or hate you, you`re still on their mind ..

Desi mereu spun ca nu ma intereseaza parerea altora, nu pot sa nu ma gandesc la ce motive ar avea unii pentru a ma judeca, pentru a-mi purta ” de grija ”
Probabil alta ocupatie nu au , sau, ar trebui sa ma consider cu adevarat o personalitate, de vreme ce in timpul lor liber imi discuta viata, anturajul, s.a.m.d. . O perioada am crezut ca am terminat cu acest “cerc vicios”, ca ne-am maturizat, ca avem alte preocupari, dar se pare ca m-am inselat .

Singurul lucru care ma macina mai mult, e ca nu imi pot scoate din minte acele cuvinte, sau ideea..de a vorbi de cineva pe la spate. Pai, daca ai o problema sau nelamurire, de ce nu-mi zici in fata ?! Asta se numeste lasitate. Whatever..

Doar ca e chiar enervant ca nu pot sa-mi concentrez atentia asupra altor lucruri decat la gura lumii.
Pana la urma,ce mai atata tura-vura.. Din tinerete se cunoaste cine va fi o clampanitoare la batranete .

My mom said that if I think about what people think too much, I could die .

3 Comments Add yours

  1. Bogdy says:

    Asa sunt unele persoane…daca te-a “barfit ” pe la spate…ii multumesti….:)))

  2. Bogdy says:

    very nice ..butterfly.:D

  3. wildrosec says:

    thnx Bob >:d<

Leave a Reply

