As U Like .

Deci, e unu` in lista mea de friends – nici nu mai stiu cum a ajuns acolo – caruia de la un timp incoace i s-a pus pata pe femeile mai plinute/ grase, si tot ” promoveaza” femeia cu patratele .Nu stiu cat de placut o fi sa vezi o domnisorica/tanti blindata cu muschi si ..whatever, mie una nu mi se pare feminin sau estetic. Bine, nici prea multe rotunjimi nu-s estetice, dar totusi.. Sa nu cadem in extreme .
Bine, deci omul are o placere pentru corpuri patratoase, puternice . I-o fi placand sa vina o femeie dintr-asta in fata lui, sa-i puna mana in gat, sa-l tranteasca de perete ,ridicat la vreo cativa centimetri deasupra solului si apoi sa-l sarute . Nah, eu nu-l condamn daca ii place mai.. violent, dar poate trebuia sa precizez de la inceput ca nici el nu e de 70 kg sau nah, are si el “patratica” lui cu care se poate mandri . Asa ca acum nu pot intelege de ce ii place sa le umileasca pe cele mai grasute, daca nici macar el nu e un exemplu ?! Probabil , cine stie.. in mintea lui, chelios si cu burta e exact barbatul fatal . Si pana la urma, nu poate da vina in totalitate pe lenea femeilor si poftele lor, fiindca.. dupa cum se stie – dar poate la urechile lui nu au ajuns inca vestile – o femeie poate sa manance doar verdeturi, asta nu inseamna ca va fi de 90-60-90 – stai ca nici asa nu-i place, ci cu muschi, dar aici nu mai stiu dimensiunile; probabil patratelele vor fi mai mari decat sanii sau fundul.. hm -, totul depinde de metabolism .Right ?! Cu siguranta stiti fete care mananca non-stop de la fast food si sunt suple . Recunosc, le invidiez.. Dar c`est la vie .
Sa spunem ca o perioada i-am inteles atitudinea lui critica, ce taia in bucatele articolele unor ziaristi – cam analfabeti ce-i drept -, dar apoi.. cred ca a prins prea multa incredere si a inceput sa se creada oarecum superior, sau.. perfect. So, please.. Si mie imi place sa critic, dar nu sa jignesc .
Ok, poate am prins putina ura – e mult spus – pe el.. Dar raman cu intrebarea : Femeile “patratoase” sunt ..inestetice sau nu stiu, nu gasesc un cuvant potrivit sa le descriu.. dar in fine, doar pentru noi femeile arata asa, sau pentru barbati sunt “femeia ideala” ?!

P.S. In poza din articol am ales sa nu promovez patratelele, ci formele pe care le consider eu frumoase pentru o femeie. Cui nu-i place, sa nu se uite.

8 Comments Add yours

  1. Nasty Thoughts says:

    Și mie îmi place un corp întreținut cu sport, dar în poza din linkul tău, mi se pare exagerată tanti, nu-mi place, e prea mult. Cu cât mai natural , cu atât mai bine 😉

    1. wildrosec says:

      total de acord cu tine. 😀

  2. alterego9221 says:

    Sunt barbat si sunt de acord cu tine:) Mie imi plac femeile finute, nu neaparat f slabe, dar nici….in cealalta extrema…Daca as putea alege, as alege o femeie din Anglia veche…cum sunt in filmele alea vechi, femeile acelea cu rochii lungi si palarie:) Ca in Oliver Twist parca:D

    1. wildrosec says:

      daa 😕 😀

  3. Fata de ghindă says:

    ce e cu tine Wildrosec??? de ce nu mai scrii pe aici ? 🙂 :*

    1. wildrosec says:

      e ciudat cum o simpla intrebare iti face sangele sa fiarba iar gandurile sa tresalte ..
      Sincer, am o multime de schite in Drafts, dar.. nu le pot termina. Simt ca ma macina ceva, si nu-i gasesc cauza.. Ma simt lipsita de inspiratie si chef de viata .. Speram sa-mi treaca pana acum.. si inca sper.
      Multumesc mult pentru atentionare.E frumos sa vezi ca cineva mai intreaba de tine :* Multumesc din nou :*

  4. Fata de ghindă says:

    Știu cum e…am avut și eu perioade din acestea în care nici creionul în mână nu suportam să îl iau, cuvintele erau certate cu mine și mă simțeam inutilă.
    Poate și în cazul tău e ceva de genul: poate nu reușești să treci peste o întrebare care te macină, sau poate sunt prea multe întrebări și cerul prea departe.
    Oricum ar fi, îți doresc să ai putere, să treci cu bine și din toată această culoare neagră să mai rămână doar galbenul luminii.

    Dacă simți nevoia să vorbești despre asta, ectaticdancer@yahoo.ro, uneori e mai simplu să treci peste întrebările tale când le auzi pe ale altora.
    Biiiig huuug !!!!

    1. wildrosec says:

      thnx a lot >:D< :*
      ma bucur ca mai exista persoane ca tine :*

Leave a Reply

