What`s it all about .

There`s a story behind every person, a reason why they are the way they are so, think about that before you judge someone .

Unii ar spune ca sunt .. mofturoasa, ingamfata, pretentioasa , sau ceva de genu` .. Eu cred ca de fapt sunt .. plictisita . Da, asta e cuvantul potrivit . Sunt plictisita sa vad acelasi gen de oameni antrenati intr-o cautare de suprematie si bani, faima, si popularitate si.. prostie . Fiindca totul in jurul meu e doar un circ .E plin de cotofene si pauni , de broscoi si vrajitoare ce se chinuie sa demonstreze ca sunt cu totul altceva . De aceea prefer sa te tratez cum meriti de fapt, renuntand uneori la politeturile de rigoare . De ce sa ma prefac ca te plac, cand de fapt atitudinea ta imi provoaca repulsie ?!
Da, sunt cam reticenta cand e vorba sa port o conversatie cu cineva, sunt antisociala poate .. dar oare, nu de fapt sunt satula sa ma prefac ca plac pe toata lumea ? Poate nu mai vreau sa acord acea doza de credibilitate si binedispunere oricui .Poate ca in nenumarate randuri am gresit, am tratat cu respect pe cine nu trebuia, l-am ridicat la o valoare ce nu se-ncadra in limitele sale normale iar apoi, s-a prabusit in ridicol, in vanitate, superficialitate .Iar eu ?! Ce am avut de castigat ?! Inca o experienta proasta din care am avut ce invata .Dar oare m-am invatat minte ?! Teoretic, da . Practic , nu prea .
Mi-e sila sa mai stau in preajma celor se autointituleaza genii, regine ale frumusetii, printi si alte onanii .Mi se face greata de la asa-zisele complimente si urari din partea ” suratelor ” mele .Spre exemplu, cat de naiva as fi sa cred ca-ti place esarfa mea roz, cand ieri te auzeam soptind ca arat ridicol ?! Ma metamorfozez peste noapte ?! M-a vizitat zana cea buna si m-a transformat din cenusareasa in … Cenusareasa, sotia lui print Charming ?! Sa recunoastem, invidia intre femei a existat de cand lumea .Dar pentru ce sa porti ura, sau sa tii dusmanie pe cineva ? Fiindca are ceva ce tu iti doresti dar nu vei avea vreodata ? In primul rand, bunul simt e o virtute ce putini oameni o au in zilele noastre . Iar fetele din ziua de azi, duc lipsa de asa ceva. In schimb, au adoptat o noua confesiune: dramele . Teama de a nu fi f .. satisfacute o perioada de timp le face sa isi exprime aceasta .. lipsa in gura mare . Din ce in ce mai multe tanjesc dupa asa zisele ” one night stand ” , iar daca le incadrezi in vreo categorie iti blestema originile pana la Adam si Eva . Si toate celelalte nemultumiri , uneori sunt prea mult chiar si pentru mine. D`apai pentru saracii baieti . Ii compatimesc . So, I`m a girl, and yes , I hang out with guys because it`s less drama.
Si inca un lucru, respect prieteniile dintre baieti . Se spurca , se pocnesc, se poreclesc, dar macar relatia dintre ei e durabila si sincera. Ei nu au nevoie sa se complimenteze intre ei si sa-si planga unul altuia de mila. Tocmai de asta urasc sentimentul ce-l ai in timp ce un bun prieten trece prin fata ta, se uita la tine, dar de fapt vede prin tine si apoi merge mai departe fara a schita macar un gest . E dureros . Si doare mai tare cand iti amintesti cata incredere ai avut in ea candva si totul a disparut din .. Dumnezeu stie ce motiv, ca eu nu am nici cea mai mica idee . But, I need to stop being so damn emotional about everything . Bun sfat, dar nu-i de mine .Mi-as dori sa invat tainele indiferentei, dar nu garantez un succes .
However , all I know is that I`m hurting so much inside that it`s eating me, and one day , there wont` be any of me left .
Fortunately for some of you .

2 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    bună defulare !!!!! bravooo!!! cu siguranță lucrul acesta te va face să te simți dacă nu mai bine, cel puțin mai eliberată!! 🙂

    1. wildrosec says:

      indeed.
      thnx a lot >:d< :* daca nu erai tu, nu cred ca scriam ceva prea devreme 😛

Leave a Reply

