Tuesday .

Ah, stiu ca nu e bine ceea ce fac ..dar imi place sa lenevesc in pat intr-o zi ca asta . Si de ma cuprinde vreo remuscare, imi indrept privirea spre fereastra si numai sunetul produs de fosnetul crengilor ma indeamna sa ma cuibaresc mai bine sub patura. Iar culoarea cenusie a norilor nu face decat sa-mi adanceasca starea de somnolenta, si .. lenee . Numai bine de vizionat filme si citit o carte ..
Da, lenea e un pacat , dar uneori are si el rostul lui, si e asa de biine .

Pe cine incerc sa pacalesc ?! Nu vreau sa ies afara. Nu vreau sa vad pe nimeni . Mi-e frica de parerea lumii, mi-e sila sa dau ochii cu unii, mi-e dor sa vorbesc cu cineva care ma cunoaste, ma intelege, imi stie trecutul, si mi-e mila de mine. De fapt nu . Ma urasc pentru ca continui sa-mi pese de parerile altora si fiindca nu stiu ce vreau . Pentru ca i-am indepartat pe unii si m-am apropiat de altii . De altii ce .. nici nu merita pomeniti .
Asa ca, am sa consider camera, fortareata si patura drept scut .. si am sa ma ascund de cel mai cumplit dusman al meu : eu.
I hate myself more and more every single day .

5 Comments Add yours

  1. Fata de ghindă says:

    o să vină o vreme în care o să urăști și faptul că te urăști, și o să ți se ia total. Atunci o să dai în silă pătura jos și o să ieși din fortăreață. Mda, și nimeni nu o să știe ce ai simțit, durerea, dezamăgirea, depărtarea și alte cuvinte cu D.
    🙂
    vine vara, poate îți mai revii din depresie, eu una așa îți doresc ! Te îmbrățișez!

    1. wildrosec says:

      saru`mana pentru tot >:D<

      1. Fata de ghindă says:

        hmmm….am o adresă de e-mail pe acolo pe undeva. dacă simți nevoia să vorbești, să te eliberezi. oricând. 🙂 eu una mă bucur că mai există oameni ca tine 🙂

  2. wildrosec says:

    :”>
    sigur ca da . eu am dat deja add, asteptam confirmarea :d

  3. alterego9221 says:

    of….this is shitty….asa ma simt si eu adesea..

Leave a Reply

