Unknown .

Am reusit si eu sa vizionez zilele acestea filmul “The Devil Inside ” . Citisem inainte ceva pareri pe net cum ca nu e cine stie ce film, ca nu e deloc infricosator ca e prea plictisitor.. si usor usor imi cam pierise din entuziasm. Asteptasem 4 luni ca sa-l vad . Dar am zis sa-ncerc, ca doar nu toti avem aceleasi gusturi. Ca sa-l parafrazez pe fratele meu, ” probabil or fi niste copchii care asteptau doar efecte speciale ” .
Mi-a cam displacut faptul ca e un documentar, dar totusi , actiunea filmului, subiectul e captivant. Am o oarecare fascinatie pentru lucrurile acestea, o curiozitate impletita cu o frica de necunoscut . Probabil mi-e frica de faptul ca diavolul, ca si Dumnezeu, stie totul despre tine, dar mai ales, stie cum sa te loveasca in punctul sensibil. Si e asa de inselator… O replica a unui personaj mi-a atras atentia ,” L-am vazut pe diavol de mai multe ori decat pe Dumnezeu .. ” facandu-ma sa fiu de acord cu el .Totusi, se spune ” Crede si nu cerceta ” sau ca trebuie sa credem fara sa vedem .Si iata ca necuratul se face vazut mai mult decat trebuie . Doreste cu ardoare sa arate ca nu apartine nimanui, ca e la fel de puternic ca Tatal, ne chinuie sufletul si uneori, trupul, dar uita ca si el a fost creat de acelasi Dumnezeu .
In orice caz cu atat mai mult ma intereseaza subiectul cu cat Vaticanul pastreaza distanta si nu doreste sa vorbeasca despre astfel de lucruri. Apartin de papa, imi iubesc religia, o respect, dar curiozitatea de a sti ce se afla dupa zidurile astea nu-mi da pace. As vrea sa aflu de ce tot aud ca in biblioteca Vaticanului sunt ascunse, pastrate, ferite de ochii lumii, studii ale lui Leonardo da Vinci, sau alte documente vechi. Inteleg ca probabil vor sa ne fereasca de a sti lucruri ce ne vor afecta, sau ne vor ingrijora degeaba. As vrea sa stiu mai mult decat ne este dat sa stim, dar presimt ca asta nu se va intampla prea curand .
Am atatea intrebari si curiozitati legate de acest Necunoscut, Nevazut, si as vrea sa stiu o parere ce nu e scrisa in Biblie sau servita la fiecare liturghie . Vreau o parere, nu stiu.. ceva care sa ma faca sa-mi dau seama de purul adevar .
Un alt film bun, pe care l-am vazut de vreo 3-4 ori si care nu ma poate plictisi prea devreme e ” The Rite ” . Aici, pentru necunoscatori, e explicat totul pe-ndelete . E mai mult decat captivant, iti da senzatia de autenticitate.. Nu stiu, dar pentru cei interesati de exorcisme, diavoli, eu il recomand cu cea mai mare placere . Trebuie doar sa nu va speriati prea tare .

Leave a Reply

