Once Upon a Time ..

Imi plac filmele . Imi plac intrigile . In mintea ta iau nastere mii de scenarii.. “cum va fi” , “ce va face” , “unde e” , etc ., iar nici unul nu se adevereste . Mai sunt si exagerate uneori ; atat de exagerate incat iti vine sa intri in pamant de penibile ce sunt . Dar se presupune ca asa se intampla si in viata reala . Neprevazutul e la fiecare colt de strada gata sa te socheze pana in maduva spinarii . Placut sau neplacut, fireste.
Eu una nu mai cred in surprize . Sau cel putin nu credeam , pana de curand ..
Viata uneori nu-ti da doar palme, uneori te mai si ghionteste . Ori se amuza pe seama ta , ori va amuzati impreuna de nazbatiile sale . Acum, nu stiu cum sa procedez : s-o blestem fiindca nu are ceva mai bun de facut decat sa se-amestece in prezentul meu ultra -perfecto-distrus ?! Sau sa-i multumesc fiindca m-a facut sa trec printr-o etapa ce nici in cele mai bizare scenarii n-am vazut . Ba da, mint , am vazut . Dar nu credeam ca mi se va intampla tocmai mie . Mie !!
Cine sa fi stiut ca un capitol demult inchis, sigilat si cu panza de paianjen se va redeschide ?! Clar nu eu . Dar se pare ca cineva s-a gandit ca mai am nevoie de putin entertainment . Bine, combinat cu o plonjare in trecut, un cutit rasucit intr-o rana de mult cicatrizata si un bandaj desfacut cu forta , ca doar nu putea sa fie chiar simplu . Neah. Not today. Not in this life .
Dar acum, ca sa gandim problema la rece – nu-ti imagina ca am vreo bere prin preajma, sunt doar eu si un teanc de foi pentru examenul de dimineata -, poti uita ceva ce ti-a schimbat viata complet ?? Dupa umila mea parere, nu . Poti ierta, sau si asta e mult spus.. Poti intelege, oarecum .. macar putin , motivul sau motivele .. dar nu poti uita . Pana la urma, acea experienta te-a ajutat sau te-a transformat in ceea ce esti azi . Te-a invatat o alta lectie de viata. Sau mai multe . Te-a facut sa intelegi cum functioneaza unele lucruri, desi nu au instructiuni de utilizare . Ti-a oferit o noua perspectiva asupra .. ce vrei tu . Iar o usa inchisa inseamna schimbarea traseului. Alegi alta usa, o alta experienta . Si nu te intoarce in trecut . Ce rost ar mai avea viitorul daca ne-am intoarce mereu de unde am plecat ? Living in the past will only fuck you up .
Ai putea accepta o persoana inapoi in viata ta, dupa ce cu un timp in urma ti-a dat-o complet peste cap ? I-ai putea uita purtarea si cuvintele ce te-au ranit cumplit ? Ai da crezare unor fapte ce au avut loc doar in imaginatia sa ? Vei avea din nou incredere ? Nu . Oricat de calma si linistita ar fi tonalitatea vocii, e ceva acolo in mintea ta ce iti tot da flash-uri ” ai pierderi de memorie ? wake up ! ” . Nu, nu pot trece peste asta doar pentru ca asa vrei tu.
Stii, lupu-si schimba blana, dar naravul .. ba .

Leave a Reply

