Set it OFF .

on

Nu mi-am imaginat vreodata ca e atat de greu sa ai in jurul tau persoane care nu au nici macar un punct comun cu tine. Aveam impresia ca trebuie doar sa ignori, sa lasi de la tine, si sa nu bagi in seama. Dar nu e chiar asa simplu.
Desi nu am avea nici un subiect comun de discutat, nu ma plang. Singuratatea mi-e un prieten vechi. Dar cand nu-mi respecti nici macar lucrul acesta, ce-ar mai ramane de facut ?! Sa declar razboi ? Sa par surda, muta, adormita s.a.m.d.?!
Am renuntat la ideea de a-mi mai cauta prieteni, e o calatorie imposibila. Si nu neaparat necesara. Dar nu ma face sa-mi pierd si ultimul gram de rabdare.
De ce atunci cand imi doresc si eu putin timp de reflectare, de liniste, primesc doar haos ?
Nu am deranjat niciodata pe nimeni. Dar poate ca atitudinea mea pasibila, a dat impresia de .. nu stiu.. acceptare ?!
Ma simt pur si simplu epuizata . Vreau acasa. Vreau in camera mea. Imi vreau somnul inapoi.

6 Comments Add yours

  1. Bogdan Andrei says:

    Asa e Butterfly…….. trebuie sa avem grija in ce grup de prietenii ne bagam… 🙂 Frumos discurs :*

  2. wildrosec says:

    ah, de-ar fi discurs.. e ceva scris din disperare.. :)) nu doresc nimanui nervi cum am avut in acele zile :))
    >:D< ma bucur sa vad ca ma mai vizitezi :*

  3. Pingback: Bed time . « Wildrosec's Blog
  4. Bogdan Andrei says:

    Asa e ce sa ii faci….pai da cum sa nu te “vizitez” mai trag si eu cu ochiu din cand in cand….pe blogu tau:D cand esti on pe mess il iau de la status nu lam invatat pederost:)))
    :* >:D< :*

  5. wildrosec says:

    vaaii..de atata timp?!:)))
    da` las ca e bun si asa. ma bucur mult sa aud asta >:D<:*

  6. Baroana says:

    Mda, am păţit-o şi eu anul acesta, cu mutarea de acasă şi primul an de facultate…

Leave a Reply

