Bed time .

Nu stiu cum reusesc, dar de fiecare data cand a doua zi, dis-de-dimineata am un examen, exact atunci ma fura somnul devreme. Dar numai cand e vorba de-un examen. In rest, pfiuu, pot sa nu dorm o noapte intreaga. Asadar, am o leneee.. de ma doare. De fapt nu, nu ma doare nimic, doar ca mi-e somn. Si mi se inchid ochii, iar capul pare din ce in ce mai greu,si privirea-mi fuge spre pat.. Off, a naibii studentie .
Ceea ce e ciudat e ca, ma simt bine acasa. Ah, am uitat sa precizez. De la ultimul meu articol, m-am carat acasa. Asa ca acum stau si invat aici, iar cand am examen, ma expediaza ai mei inapoi la facultate 😀 . Nu m-am gandit niciodata ca in timpul facultatii am sa simt lipsa camerei mele, casei si chiar a .. consatenilor. Eh. Si pana la urma, camera mea e muult mai mare decat cea de la apartament; e dubla; si e numai a mea; singurul vecin fiind fratemiu, dar el nu deranjeaza, joaca non-stop nu stiu ce bazaconii in retea, il aud doar cand merge la baie sau ii e foame 😀 In rest, ai mei isi vad de ale lor.. So, no stress ! No noise ! No sound of pissing in the toilet (ohh da!) and no laughter in the night. Thank you thank you!! de fapt, thank me! Ca eu am fost inspirata si m-am carabanit acasa. Acum inteleg fraza “Home sweet home” . Nicaieri nu ar putea fi mai bine decat in casuta mea.. Ha Ha. [ e de la oboseala, stres,examene,emotii,soomn..deh ]
Gata, back to .. ce naiba faceam inainte 😀 Gen : Not study all day, feeling guilty, still doing nothing. Lazy me ! [ Not really :P]

P.S. Acest articol poate contine greseli din punct de vedere gramatical sau ortografic. Cu siguranta vor fi corectate in zilele de dupa sesiune. Va multumim! 😀

Leave a Reply

