Turning point .

Recent, mi-am dat seama de un lucru : ca si femei, singurul lucru comun pe care il avem este sa deslusim enigmele barbatilor. Ce a vrut sa spuna cand a trimis mesajul cutare, de ce se comporta intr-un anume fel, de ce nu te suna de cateva zile.. Si toate astea nu ne fac decat sa parem ca o echipa de detectivi, gata sa desluseasca misterul .
Uneori, e distractiv. La o iesire cu fetele, un pahar de vin -or vodka – cand fiecare aduce vorba despre iubitul, posibilul iubit sau ex-ul . Cand fiecare pune pe masa toate cunostintele adunate pana atunci despre comportamentul barbatului , se dau pareri, se interpreteaza gesturi, fiecare vorbind din proprie experienta, sau mai nou, din ceea ce e scris in reviste, articole.
Dar “sportul” acesta mai poate avea haz si atunci cand esti casatorita sau intr-o relatie serioasa ?! Eu una, cred ca ar putea deveni enervant dupa o perioada. Sa stai si sa-l “ghicesti” pe cel de langa tine, sa astepti ceva concret din partea lui. Nu mai bine ti-ar spune problema, ca sa nu-ti mai bati tu capul cu nemultumirile si grijile sale neexprimate direct. De ce nu suntem in stare sa spunem verde-n fata ce ne supara, ce ne deranjeaza ?! O fi teama de respingere? Sau, teama de a nu ne expune adevarata fire in ochii celuilalt ?! De ce ne e greu sa vorbim deschis cu cei dragi, si usor sa ne destainuim unor straini – gen coleg de servici, sau chiar si un psiholog – ?!
Sa dam vina pe lipsa de comunicare, sau de incredere ?

2 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    La mine stiu sigur ca-i frica de a-mi arata adevarata fire. Nu stiu de ce fac asta, dar mi-am pus in cap sa o combat. Eu cred ca suntem paranoici, de-aia avem probleme sa vorbim cu cei dragi, pentru ca ne e teama ca vor folosi informatia impotriva noastra, pe cand un strain n-are nici un interes in a face asa ceva si e posibil ca a doua zi nici sa nu-l mai vezi si ceea ce i-ai spus sa fie in siguranta. Deci lipsa de incredere. Dar si oamenii sunt atat de inselatori uneori…

  2. wildrosec says:

    Da. Si nu de putine uneori am patit asta. Prieteni buni care nu au stiut sa-si tina gura .
    In ziua de azi nu trebuie decat sa tii pentru tine. E mai sigur .

Leave a Reply

