Can’t Take That Away .

M-am gandit mult la asta .

E o greseala pe care am comis-o acum 2 ani si ceva ..

Era vorba de un tip, -mereu e vorba de un tip – care ma abordase pe mess . Nu era genul meu si nu cred va putea fi vreodata . Dar stiam un lucru despre el, mai din auzite, si voiam sa ma conving ca asa e. Probabil vazusem prea multe filme cu demascari, si ma credeam intr-unul . Acest individ avea o prietena; oficiala, de vreo cativa ani de zile . Si inca una neoficiala, Dumnezeu stie de cat timp, dar care imi era apropiata, B. B. era genul de fata discreta, care nu voia sa atraga atentia asupra vietii ei personale, si nici nu o condamn, daca eram in locul ei nici eu nu as fi vrut asta.

However, this guy, sa-i spunem, hm.. I – maybe from idiot – , ma invitase in miez de noapte la o plimbare cu masina pe care o laudase toata ziua . Big deal . Nu stiu de ce am acceptat. Nu ma interesa deloc, dar, era luna plina si trebuia sa fac vreo nebunie in seara aia, si apoi, aveam nevoie de dovezi clare ca e un jackass . Voiam sa-mi protejez prietena, voiam sa fac pe-a detectivul, dar aveam sa aflu ca ea nu isi dorea deloc asta. Si, sa fim seriosi, cine ar vrea sa afle crudul adevar despre cel pe care il iubeste ?!

Oricum, ajunsese in fata casei, deci nu mai aveam cum da inapoi. M-am urcat in masina – cred ca eram inconstienta – , ne-am salutat, si .. a inceput asa-zisa plimbare . Vorbea mult . Si singur . Imi explica ca lui nu ii plac fetele care se lauda ca au iesit cu el, ca le considera niste copile dornice de afirmare. Iar asta imi dadea de inteles ca a iesi la plimbare cu o fata, e ceva la ordinea zilei pentru el. Imi fixasem privirea spre geam, ca nu cumva sa inteleaga altceva si ma gandeam la ale mele : scoala, radio, emisii, BAC, on my crush, doar inganam un ” aham ” din cand in cand sa-i arat ca nu am adormit. Apoi, cu un aer total ” curios “, incercam sa-l intreb de relatie, si, bineinteles.. de persoana pe care amandoi o cunosteam -dar el habar nu avea ca noi suntem prietene, apropiate -.

Dupa cum era de asteptat, a negat orice legatura, iar eu nu am insistat, pentru a nu ma da de gol . Dupa aproape o ora, eram din nou in fata casei mele, iar el oprise motorul, si imi povestea amintirile copilariei sale, despre scoala, liceu, nazbatii; pur si simplu era foarte deschis cu mine, in ciuda faptului ca eu nu spusesem decat “da ” ,” aha ” , ” nu ” .

Ma plictisise.

Asa ca am adus vorba de somn si trezit de dimineata, m-am ridicat din scaun si am plecat .

Ca mai apoi, ajuns acasa, sa-mi reproseze mai in gluma , mai in serios, ca la plecare nu l-am sarutat . Am izbucnit intr-un ras puternic, dar a trebuit sa-mi opresc aceasta reactie pentru a nu-i trezi pe-ai mei . Ca sa nu par salbatica, -nu ca nu as fi demonstrat probabil asta – i-am promis pe data viitoare . Si apoi i-am dat ignor.

A doua zi, i-am povestit lui B. intamplarea, si.. nu stiu ce-a fost in capul meu .Bineinteles ca nu aveam sa primesc urale, dar nici nu ma asteptam ca ea sa creada ca as fi avut vreodata intentia de a-i ” fura ” prietenul .

Au discutat ei doi si apoi ea mi-a relatat in mare raspunsul lui : ca de fapt el ma considerase ca pe o oportunitate, pentru a se folosi de relatiile alor mei, si bla bla .

Dar nu asta ma deranjase. Ci tonul pe care il folosea ea . Il percepusem cam asa : ” Nu ai insemnat nimic pentru el. Nu il interesa de tine, ci doar banii tai ” .

Si au durut cuvintele ei. Modul in care imi vorbise.. Ma macina gandul ca i-am tradat increderea, ca am facut-o sa sufere .

Dar, de obicei, raul reiese din cele mai bune intentii.

Mi-am dat seama ca am pierdut-o ca prietena din clipa aceea . Stiam ca nu avea cum sa ma creada pe mine , ci pe el . Dar am incercat . Si inca regret fapta aceea, desi nu facusem absolut nimic compromitator .

Si toate astea, intr-o noapte cu luna plina ..

8 Comments Add yours

  1. Baroana says:

    O să se lecuiasă într-o zi de el, vei vedea. Mereu se întâmplă asta, în final. Şi mă scuzi că-ţi spun, dar asemenea persoane nu merită prietenia şi atenţia ta. A fost ca un test, iar după mine, ea nu l-a trecut.

  2. wildrosec says:

    A trecut atata timp… E posibil sa fi renuntat la el, avand in vedere ca acum e cu alta. Dar cine stie cu cate mai e . Nu mai stiu nimic de ea, si de atunci nici nu am mai vrut sa stiu de relatiile ei. Ma gandesc ca ea era ferm convinsa ca as fi vrut sa i-l iau . Poate e mai bine sa tii distanta fata de unele persoane, sa te faci ca nu vezi si nu auzi .

  3. Myriam says:

    Doar nu era prost sa-i recunoasca ca da, poate s-ar fi dat si la tine. :)) Trist…foarte trist! Cum zicea si Baroana, insa, la un moment dat o sa-i treaca de el, apoi de rusine n-o sa se mai intoarca la prietenia voastra. Daca mai are vreun pic. La un moment dat o sa vada cu ochii ei ce fel de persoana e , pentru ca o relatie construita pe minciuni, fara o fundatie, se darama, arde ca o tigara. Dar pierderea ei. Tu ti-ai facut datoria ca i-ai spus adevarul…putine prietene fac asta fara sa aiba vreun interes ascuns. Cat despre el, urasc categoria pe care o reprezinta.

  4. wildrosec says:

    Crede-ma ca intentia lui era sa mai aiba inca una – alde eu – pe langa celelalte . Doar ca eu am ales sa nu mai continui sarada . Cuz, I never was that kind of girl . Am incercat sa ajut intr-un mod mai ciudat poate, dar am avut intentii bune.
    Nu stiu, au trecut doi ani, probabil s-au despartit de acum. Oricum el e cu alta oficiala. Cat despre prietenie, eu nu am renuntat niciodata. Ea e cea care mi-a spus ca si-a pierdut increderea in mine . So .. I think it`s over now .

    1. Myriam says:

      Mnoh biiine…la unul de-asta…sa aiba ditamai futui haremul :))
      Ti-am zis, bine ai facut. Cel putin n-ai nimic pe constiinta. Daca e, legaturile se pot relua cand o sa se maturizeze si-o sa-si dea seama ceea ce-ai facut de fapt, iar daca n-o sa se reia, atunci n-a fost sa fie genul ala de prietenie pana la adanci batraneti.

  5. wildrosec says:

    Mi-a trecut si mie prin cap asta .. dar, asta-s eu ..un sfert in prezent si 3/4 in trecut

  6. VreauUltimulLoc says:

    regula de aur, niciodata nu te implica in relatia cuiva, chiar daca ii vrei binele. Niciodata nu stii decat o parte din poveste si nu toata lumea are nevoie de aceleasi lucruri. Unii isi doresc sa sufere altii sa fie fericiti fiecare are dreptul la realitatea lui ;).

  7. wildrosec says:

    I know that . Doar ca, din cate tin eu minte, ma incurajase sa-i tin isonul . Doar ca nu se astepta ca o sa ma si intalnesc cu el. In fine, se mai intampla .

Leave a Reply

