Lights out .

Si uneori se mai intampla sa ai parte si de un wake-up call ..

Cand esti pus fata in fata cu realitatea, cu adevarul gol-golut . Si doare . Intotdeauna doare . Sa fii la granita dintre cele doua realitati, sa nu realizezi decat dupa ca viata ta conteaza mai mult decat orice altceva . Ca tu meriti mai mult decat ti s-a oferit vreodata, si ca e timpul sa te gandesti si la tine, sa incepi sa fii un pic mai egoist . Dar n-o faci . Ar trebui, dar tu nu esti asa. In schimb, cauti sa-i fericesti pe altii.  Tu, daca se intampla sa primesti si ceva in schimb, chiar si o mica alinare, e bun si atat. Nu faci pretentii. Nu vrei sa ceri nimic de la nimeni, de teama de a nu fi refuzat. Si te complaci in situatia asta fara de sfarsit.

And I hate this feeling. Multi imi spun sa fiu mai egoista, but it`s not me . Si gresesc, stiu ca gresesc . Dar ce pot sa fac ?! Nu ma pot schimba .

Dar cel putin am realizat ca trebuie sa ma bucur de fiecare moment mai mult decat am facut-o vreodata pana acum. Life is short. Te poate fura in timp ce dormi, iar tu sa crezi ca esti intr-un vis fara sfarsit. No pain, no nothing .
Did you ever wonder what your purpose in life is?

4 Comments Add yours

  1. Robert says:

    M-am intrebat si eu acelasi lucru…de multe ori.
    Fiecare din noi are un scop, insa cateodata ne pierdem concentrarea. Acest lucru se intampla cel mai des atunci cand uitam sa ne indreptam privirea si catre noi insine.
    Evident, este nobil sa-ti pese de ceilalti, insa o mica doza de egoism nu strica niciodata.

  2. wildrosec says:

    Da, dar de fiecare data cand incerc sa fiu putin putin egoista, am un sentiment de vinovatie.. si renunt.

    1. Robert says:

      Sentimentul de vinovatie ne tine ancorati de realitate, si ne avertizeaza sa nu exageram cu acel egoism.
      Gaseste “doza” potrivita, si te vei simti mai bine. Vei avea mai mult timp si fericire pentru tine insuti.

  3. alterego9221 says:

    Nu m-am intrebat care e neaparat scopul meu in viata, insa stiu cam cum as vrea sa mi-o traiesc:) Cu siguranta ca nu vreau sa treaca viata pe langa mine aiurea…

Leave a Reply

