Ain`t nobody`s business .

Si stiu ca nu e bine.. Dar e mai mult decat un drog. E acea senzatie de bine, de comfort, de siguranta. Acea stare pe care o cautam cu totii mereu. Eu am mai avut-o. Dar, asa cum se intampla mereu, nu am stiut s-o apreciez la momentul respectiv.  Dar de ce zic eu moment?! Au fost doi ani in care ar fi trebuit sa-mi dau seama de ceea ce vreau. Dar nu am facut-o. Si din nou ma complac in aceasta situatie fara de sfarsit. Pentru cateva ore de liniste si implinire totala, indur alte cateva zile de nervi, raceala si ganduri negre. Chiar nu inteleg de ce nu ne putem da seama la momentul potrivit de ceea ce avem in fata noastra. De ce asteptam ca totul sa se destrame, sa trecem prin acel sentiment de dor nebun de trecut, de amintiri ce nu-ti dau pace nici cand dormi..

Si sufletul tau tanjeste dupa atingerea lui, iar fiecare clipa petrecuta departe de el ii ia tot mai mult din stralucire. Viata, iubirea, nu sunt complicate. Oamenii sunt. Si ne place sa ne complicam tot mai mult existenta asta mizera. Si ma uit cum doarme linistit langa mine, si tare-as vrea sa fie iar ca inainte. Dar nu e. Mi-am dorit candva sa nu mai fie, si s-a indeplinit. Acum nu mai vreau. De ce nu ma aude nimeni acolo sus?! Si-as vrea sa ma pot lipi si eu de el s-adorm linistita, dar parca ceva imi spune sa stau si sa savurez momentul. Ar putea fi ultimul.

4 Comments Add yours

  1. alterego9221 says:

    Imi place cum ai scris! Stii vorba aia…ai grija ce-ti doresti! :)…

    1. wildrosec says:

      da, exact la asta ma gandeam si eu. De acum am sa ma gandesc de doua ori inainte sa vreau ceva

      1. alterego9221 says:

        true story! 🙂 cum s-ar zice (Nu am auzit nicaieri vorba asta, dar o zic eu), gandeste de doua ori si fa o singura data 😀

  2. wildrosec says:

    daa 😀 Si cand e prea tarziu? Ce mai poti face?

Leave a Reply

