Break the chains .

Daca ar fi sa fac o analiza asupra anului ce sta sa treaca .. mi-e teama ca nu va avea un rezultat prea bun. Astept cu nerabdare sa trecem mai repede in 2013. Fiind nascuta intr-o zi de 13, sper ca noul an sa-mi poarte noroc. As avea mare nevoie.

Anul acesta a fost pur si simplu groaznic. Daca stau sa ma gandesc, nu cred ca am prea multe momente fericite, sau realizari. please be good to meNu au fost decat dezamagiri, despartiri, esecuri, depresii, boala, spitale, nervi, ura, lacrimi, prietenii pierdute si uitate..tradari,tipete,urlete,jigniri, si multe altele. Ziua de nastere sau cea onomastica ?! O mare dezamagire.Vacantele? Munca,nervi,stres..oboseala.

Craciunul? Pai, in afara faptului ca l-am petrecut intr-o mare parte cu persoana iubita, in rest a fost cam.. banal. Poate nici nu mai sunt la varsta aceea in care il asteptam pe Mos Craciun cu sufletul la gura, iar el , neseriosul, imi lasa cadourile tocmai cand eram la colindat; acum eu i-am luat sarcina de a cumpara cadouri si a le lasa sub brad cand restul sunt plecati, deci e oarecum normal ca despachetatul lor sa nu ma mai impresioneze. Sau poate ca acum timpul trece mai repede. Dar chiar asa si e. Acesti 2 ani au trecut fara sa-mi dau seama. Incerc din rasputeri sa ma bucur de orice moment alaturi de cei dragi, incerc sa fiu mai copilaroasa -dar nu sa-ntrec masura,totusi; nu ma prinde -, dar e ca si cum viata isi bate joc de noi si ajungem sa ne pierdem timpul cu nimicuri.

Ei bine, cel mai bun an pentru mine a fost 2010. Desi a inceput cu o despartire urata, dupa numai cateva zile totul a inceput sa devina din ce in ce  mai bine. Realizari peste realizari,prieteni noi,BAC luat, medie buna, admitere la facultate, big love, etc. Ce mai, a fost superb. Apoi 2011 a fost normal,si 2012 catastrofal.

Ar cam fi timpul ca in anul ce urmeaza sa-mi surada si mie norocul,nu?!

One Comment Add yours

  1. Baroana says:

    Mda, un an catastrofal am avut şi eu, nu-i problemă. Poate că ar trebui să avem o discuţie cu norocul pentru anul care vine. Şi eu abia îl aştept, ca o gură de aer proaspăt.

Leave a Reply

