Morning and more .

Si iata-ma din nou in situatia in care trebuie sa lupt pentru ceea ce-mi doresc .

Stii, in filme , casatoriile intre persoane din clase sociale diferite par mai realizabile decat in realitate.tumblr_mbn35x6EWX1r3yocyo1_500_large Bine, exista  un fir cam incurcat, certuri, impotriviri, dar se descurca el si  dupa 50 minute totul se termina cu bine, iar cei doi amorezi au nunta visurilor lor . Simplu,nu ?

In cazul meu nu e vorba de nici o casatorie, nici un razboi ..  Doar gandiri diferite . Trei generatii care se bat cap in cap si nu ajung la nici un punct comun. Dar, eu asa vreau si asa ramane. Sa se obisnuiasca cu ideea . E timpul sa iau si eu hotarari de una singura, indiferent daca mai tarziu voi suferi sau nu . Macar eu am sa fiu singurul vinovat .

I know, am mai patit o data, dar atunci s-a dovedit a fi fost totul in zadar . Si macar atunci semnele dezastrului ce avea sa vina, se vedeau de la inceput, dar nu am vrut eu sa vad. But this time, nu mai sunt doar eu impotriva tuturor. Nu mai lupt de una singura . Suntem doi . Am cu cine vorbi , are cine ma asculta, are cine ma linisti si are cine-mi da un sfat . Presimt ca de data asta, am facut o alegere buna.

Leave a Reply

