This feeling .

Simt ca si cum ceva lipseste .. o piesa anume. Sau pur si simplu un raspuns . Desi acum ar fi trebuit sa fiu cea mai fericita persoana de pe pamant, ma simt oarecum mintita . Si nu stiu de ce am acest sentiment.. Tare-as vrea sa-i gasesc o rezolvare .

Ma macina ingrozitor o fapta din trecut, nu gasesc raspunsul unei intrebari.. Mi-e prea frica sa intreb, sau mi-e mai teama de raspuns . Dilema.

Mai tot timpul mi se spunea ca traiesc intr-un glob de cristal . Si asa era . Eram straina de multe evenimente, feeling-uri, experiente. Dar acum am impresia ca micul meu glob s-a spart de mult, iar eu nu mi-am dat seama. Toate acele stari de confuzie, de durere .. nu mi le puteam explica . Dar acum stiu . Am lasat pe cineva sa treaca de zid, in mica mea lume . Iar drumul sau inainte si inapoi a distrus globul, lasandu-ma astfel prada unor emotii rar intalnite inainte .

Iar acum, fata in fata cu paranoia, ne uitam una la alta si nu stim ce sa credem, ce sa facem .

2 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Omul in permanent invata. Indiferent de cata experienta crede ca a agonisit, intotdeauna este loc de experiente noi, in ambele dimensiuni. Chestia cu globurile de cristal e ca se sparg, dar la sfarsit, in afara celui care s-a spart iti poti face un glob mai mare, un glob mai bun , un glob mai rezistent. Practic asta ne intareste, trecem printr-o perioada de greutati, apoi o sa rasara iarasi soarele…e un cerc continuu…Deci nu te pierde cu firea si o sa vezi ca totul o sa fie bine.

  2. wildrosec says:

    Hope so . >:D<

Leave a Reply

