Less is more .

Cand ma plictisesc, imi place sa citesc, sa ma documentez.. Sa aflu lucruri noi, ori barfe.. Si de cativa ani m-am apucat si de chestia cu blogurile .Si-am citit de-a lungul timpului diverse bloguri ,articole.. Si au fost destule care mi-au placut sau m-au intrigat, altele m-au pus pe ganduri, altele m-au socat sau amuzat.
Am citit bloguri despre muzica,poezii, iubire, relatii.. sau doar sex. No feelings, just sex . Si le-am inteles. Sexul vinde, right?! Si uneori mai e nevoie si de putin libido sau, o fantezie, nu stiu . Dar de obicei compozitiile ce contin si putin material erotic plac mai mult ochiului. Si imaginatiei .

Dar nu prea m-a atras o anumita sectiune dintre aceste bloguri. Cele in care se folosesc cuvinte grele . tumblr_lyv1vtAwDz1r4eluao1_500_largeDe ce zic grele? Fiindca deseori nici cel ce-a scris nu stie exact ce inseamna, sau nu le foloseste in viata de zi cu zi. Le foloseste acum pentru a da o mai mare importanta scrisului, pentru a arata ca are un vobular divers, bogat. Vrea sa arate ca de fapt e altceva decat pare.     Desi, eu credeam ca pe un blog iti arati adevarata fata, adevaratul TU. De ce sa pari altceva decat ceea ce esti ? De ce sa folosesti cuvinte complicate pentru a exprima ceva simplu ? De ce sa complici viata mai mult decat este? Pentru estetic ?
Astfel vei deveni la fel ca cel cu “extorsiunile” . Folosesti un cuvant impunator doar pentru ” a da bine” , nu pentru ca face parte din tine, din ceea ce esti tu.

De ce nu poti scrie asa cum vorbesti tu de obicei? Mie, mi-ar placea mai mult . Si nu zic asta din cauza ca nu am cunostinta de cuvinte complicate. Nu. Pana la urma nu sunt decat niste neologisme. Dar eu sunt o fire mai, obisnuita. Exceptand englezismele, prefer vorbirea obisnuita, sa ma inteleaga tot poporul . Si-mi plac persoanele care stiu sa vorbeasca bine, cu propriile cuvinte. Nu am nevoie sa-mi citezi din Einstein, ori Shakespeare.. ori Cicero , doar ca sa ma impresionezi cu vocabularul tau.  Imi voi da seama de cunostintele tale din modul in care folosesti gramatica, ori ortografia, atunci cand scrii .

Bineinteles, nu condamn pe nimeni pentru modul lor de a scrie, de a vorbi. Doar ca, intr-un timp in care folosim prescurtarile de pe messenger si in viata reala, in care jargonul e folosit mai mult decat argoul .. nu stiu, dar parca mai bine as prefera sa vorbim toti ca personajele lui Creanga .

3 Comments Add yours

  1. alterego9221 says:

    True story! less is more!

  2. Myriam says:

    Pe mine blogurile pompoase ma obosesc. Si asa am ajuns sa mai citesc pe foarte putini..ar face bine sa scrie bine :)) Si da, imi plac cuvintele alea simple, dar care te ating la suflet, ca despre asta-i vorba. Degeaba folosesti niste cuvinte de-alea pompoase,daca pe mine ma lasa rece, eu asta cred. Si eu mai citesc bloguri de-alea, dar sunt destul de selectiva si le rasfoiesc doar ocazional pentru ca ma obosesc.

    1. wildrosec says:

      total de acord 😀

Leave a Reply

