When you fall .

Nu stiu cati or sa-mi dea dreptate la ceea ce voi scrie imediat, dar asta e. E parerea mea si cui nu-i place, sa nu citeasca.

Recunosc ca stau cam mult pe facebook. Bine, nu sunt genul care share-uiesc toate pozele celorlalti,like-uri ,comm-uri, si altele all day long. Sunt genul mai discret : propriile mele poze sortate de pe net, citate pe care nu le-am mai vazut si la altii ( nu-mi place sa copii; si nici nu vad rostul in a vedea aceeasi fotografie/status la juma` de lista), fashion, muzica si altele. Nu trimit cereri decat rar, si accept cereri doar dupa ce ma documentez cu privire la persoana respectiva. I know, sunt cam prea selectiva.tumblr_maeq854f0N1qdtaiuo1_500_large

In fine, referitor la chestia cu muzica, am observat un lucru cam .. ciudat/normal, nu stiu exact . Vad tot ma multe fete/fetiscane care au  in lista de prieteni deejay. Si da-i cu like-uri, comm-uri, share-uri si restul pentru a fi bagate si ele in seama. Culmea e ca nu-s deejay gen Barbulescu,Optick, si naiba sa-i mai ia pe aia care-s platiti mai bine. Nu, sunt cei pe care ii gasesti in fiecare seara de petrecere intr-un club/bar . Adica cei care chiar muncesc, pentru niste sume modice – si cand spun asta, ma refer ca dj-ii rezidenti nu-s platiti cu sute de euro, spre deosebire de invitatii astia ” mari ” ; cel putin din ce stiu eu – . Asa..

Si tot uitandu-ma eu prin actualizari, nu avea cum sa nu-mi sara in ochi faptul ca unele fete chiar sunt la vanatoare de rezidenti (parca suna mai bine 😀 ). Ca oricum nu-i vaneaza ele pe cei care doar se autointituleaza “deejay”, dar ei mixeaza doar in propriul dormitor. De ce ar face asta ? Pai, sa vedem.. Sunt fata, deci as putea sa ma pun in locul lor.. – ca o paranteza, citisem recent ca noi fetele ne uram reciproc din cauza ca ne intelegem perfect una pe cealalta. True story – Asa, intalnindu-te cu unul ce lucreaza intr-un club (bine ca mai sunt si barmanii care se incadreaza in povestea asta) ai avantajul ca intri moca la orice eveniment. Asta-i un prim argument. Apoi, ai mereu locul tau rezervat in fata, unde nu te deranjeaza si nu te calca nimeni pe picioare, esti in centrul atentiei, poti cunoaste oameni noi, artisti, si mai ales.. free drinks !! Ca doar prostul lucreaza acolo si isi permite, right ?!

Sincer, pe mine ma amuza astfel de fete. Dar, nah.. Fiecare cu gusturile, metodele sale. Si daca reusesc sa puna gheara pe un tip de-asta, norocul lor. Pentru cateva saptamani, luni – nu mai mult de trei ,sau nah-, ca apoi unul din ei se plictiseste si trece mai departe. De obicei ori baiatul se plictiseste primul ca deh,are balta peste, ori fata, ca doar cu ajutorul lui a cunoscut pe altul care poate si da mai mult.  Iar de cei care sunt mai norocosi si au o relatie de mai mult de 2-3 ani, atunci jos palaria ! Ei nu se incadreaza in categoria asta.

Iar acum pentru carcotasi. Cei care ma cunosc personal, stiu bine ca si eu sunt intr-o relatie cu un nene deejay :D. Yeah, but ..vedeti voi, eu nu l-am ales pe el. Mereu am avut parerea aceea ca deejay-ii sunt cam, fustangii ( sa nu spun altfel ), si adevarul e ca m-am ferit de ei. Nu-mi place sa-mi bat joc de mine. Dar persoana asta m-a facut sa-mi mai schimb parerea, si pana acum s-a tinut de cuvant. Si referitor la asa zisele privilegii enumerate mai sus, ei bine, deocamdata imi permit sa-mi platesc singura consumatiile, si chiar nu ma simt eu bine daca imi plateste el, chiar si dupa atata timp. Nu vreau sa las vreodata impresia ca ma folosesc de cineva. Imi place sa cred ca sunt diferita de celelalte . In concluzie, il iubesc pentru ceea ce e el ca persoana,si nu pentru meseria lui. Poate ar fi fost mai bine sa nu fie deejay, dar asta e hobby-ul lui, iar eu ii respect si apreciez munca.

So, suck it up bitches !!!

Leave a Reply

