Don’t judge me .

A woman in love is helpless ..

Si simt cum incep sa ma lase toate puterile .. si nu mai pot, nu mai vreau .. Am obosit . Gata.

La ce bun pana la urma ?! Nu fac decat sa ma distrug singura . Stau si ma uit neputincioasa cum fiecare parte din mine se destrama bucatica cu bucatica. Stau si suport durerea, neincercand a gasi o solutie pentru a inceta totul. Si cu fiecare zi ce trece vad cum ma adancesc din ce in ce mai mult intr-o stare de paranoie, oboseala, lehamite si nu, nu pot sa scap de ea. Poate doar pentru 5 minute. Si apoi ?! O iau de la capat ..fear

Incep sa simt ca ma lupt cu morile de vant. Poate gresesc, si e numai o senzatie.. Poate. Si am senzatia ca nimeni nu ma vrea, nimeni nu ma place . O fi numai in capul meu. Cred .

Si simt ca merit mai mult, dar mi-e rusine sa cer ..

Cand am devenit atat de lasa ?! Cand am incetat sa-mi mai pese de mine si sa ma gandesc doar la ceilalti ?!  Cand am incetat a-mi impune punctul de vedere si am inceput sa ascult doar de altii? De cand parerea celorlalti e mai buna decat a mea? De ce ma simt mica, blonda si prostuta? Am 1.77 cm ,sunt blonda , inteligenta si am multe de oferit !  De ce tot uit asta? Ca sa nu ma acuze ceilalti ca ma cred mai desteapta decat ei ?! Cui ii pasa ?! Mie, da. Mai am de lucrat la partea cu increderea in sine, dar o voi face. Curand ma voi ridica din anonimat si voi arata de ce sunt in stare cu adevarat . Trebuie !

” If a girl is stupid enough to love you after you broke her heart, I guarantee you she is the one . ” Yeah, but is he? He`s the right one for her ? That`s the question ..

 

2 Comments Add yours

  1. susinvale says:

    Nu crezi ca esti umpic “Shallow” daca tot folosesti englezisme 🙂 nu judec ci doar incerc sa te pun pe ganduri, fara sa ma interpretezi negativ. Pot sa fiu mai specific…dar sunt curios daca iti dai seama de ce vreau sa spun.

    1. wildrosec says:

      sincer, nu stiu unde vrei sa bati .. Superficiala? Probabil, depinde de context.
      Dar chiar nu inteleg ce vrei sa spui. Ca folosesc englezisme? Am afirmat si eu asta intr-un articol anterior. Urmaresc frecvent seriale, sunt la o facultate de profil, deci bineinteles ca mi-a intrat in reflex de la un timp. Dar eu chiar nu vad problema 🙂 Fii mai specific

Leave a Reply

