22 Roses .

Si iata ca a mai trecut un an .. Nu prea grozav ce-i drept, dar pana la urma, nu totul in viata e lapte si miere.

In fiecare an fac aceeasi greseala. Inca cu o luna inainte, imi fac tot felul de planuri, de sperante cum ca anul asta va fi altfel . Si-mi imaginez ca va fi the best birthday ever, surprize, cadouri, petrecere, bla bla. Si niciodata nu e. E doar o zi normala, in care atunci cand te trezesti, toata familia iti ureaza la multi ani, apoi pe facebook urmeaza o multime de urari de la oameni necunoscuti, rar se intampla sa te sune cineva si sa-ti spuna direct, iar de prieteni care vin la tine.. ei bine, mereu exista o scuza la mijloc.2011_045_e_0003-1_large

Si sincer, mai frumoase par zilele dinaintea evenimentului. Asteptarea si toate scenariile care-ti trec prin cap, valoreaza mai mult decat realitatea banala. De ce fac atata caz pentru o aniversare ?! Pai, sunt o visatoare . Si mereu mi-a placut sa-i surprind pe cei dragi mie, dar in schimb, de multe ori s-a uitat de mine. Si mereu spun “anul asta va fi mai bun”, si e din ce in ce mai rau. Acum nimeni nu are timp. Totul consta doar in scuze, pe care le aud an de an, si promisiuni pentru la anul, care de fiecare data sunt uitate. Incepe sa devina plictisitor, si chiar banal de acum. Sa dau vina pe faptul ca sunt nascuta intr-o zi de 13 ? Eu prefer sa cred ca e cu noroc .

Mi-as dori sa pun totusi STOP pe varsta asta. Nu mi-e frica sa imbatranesc, ba chiar mi-ar placea sa fiu o batranica cu nepoti prin preajma, dar mi-e frica de moarte. Mi-e frica mai mult de faptul ca dupa ce mor, nu o sa mai stiu nimic; de fapt, probabil nici nu o sa mai fiu constienta ca nu stiu nimic. Va fi un mare nimic. Si ma sperie ca nu o sa stiu asta. Poate ca exista reincarnarile , dar nici atunci nu o sa stiu de existenta mea de acum. Mama-mi spune ca dupa o varsta, nu o sa ma mai gandesc la asta, dar pana atunci, gandul asta nu-mi da pace. E ciudat ca tocmai azi vorbesc de subiectul asta, dar pana la urma, de ce nu ?! E o zi normala, right ?

Eh, pana la urma .. trebuie sa ma bucur de prezent. Cica secretul fericirii e sa nu ai prea multe asteptari . De-al naibii ca eu am prea multe. Si nu pot schimba asta, ba chiar nu vreau. Si-o sa continui sa-mi imaginez the best day ever pana diseara la ora 00:00 , iar apoi , am sa ma conformez cu realitatea. Si tot asa, an de an, pana o sa se-ndeplineasca . Poate .

3 Comments Add yours

  1. blissful blog says:

    Imi pare rau ca nu am ajuns mai repede pe acest blog, dar iti spun La Multi Ani acum!! Sper ca ai avut o zi de nastere frumoasa si macar cateva din asteptarile tale s-au adeverit! Cunosc sentimentul prin care ai trecut si mie mi se intampla la fel, defapt cred ca toata lumea, inevitabil, isi creeaza niste asteptari legate de orice….si in final raman dezamagiti….In ultima periooada am inceput sa lucrez la asta si sa nu imi mai fac nu stiu ce asteptari fabuloase, ci sa ma bucur de fiecare moment si de ce mi se intampla…asa cum se intampla si sa vad partea plina a paharului.,….si acest lucru chiar ajuta!:)
    Dar bineinteles ca nu in continuare am si eu momentele mele de visatoare:)
    O zi placuta!

    1. wildrosec says:

      Niciodata nu e prea tarziu. Multumesc mult pentru urare >:D<
      Si am sa-ti urmez sfatul 😀

  2. Pingback: 24 Roses . | Wildrosec's Blog

Leave a Reply

