Give it up for love .

Spun mereu ca as vrea intai sa ma realizez intai pe plan profesional, sa am o cariera de succes si mai apoi, poate o sa am timp si de o relatie de viitor, eventual casnicie. Dar ..

As putea fi independenta. Sa am propriul meu apartament, casa, propria mea afacere . My own life.

As putea avea propriul meu asistent caruia sa-i fac viata un chin ..

As putea fi o femeie hotarata, care nu ar accepta prea usor un barbat in viata ei.luxury

As putea avea o garderoba intreaga de haine scumpe, pantofi ,bijuterii, un trai in lux .

As putea fi invitata in fiecare seara la intalniri in restaurante de lux, cluburi exclusiviste, calatorii ..

As putea avea propriul meu sofer, valet, bucatareasa.

Dar, in ciuda tuturor acestor lucruri, nu as putea fi pe deplin fericita. Stiu asta. O viata in care sa ai de toate, dar sa nu ai un suflet cald pe care sa-l iubesti si care sa te iubeasca la fel de mult, e o viata irosita. Bine, unii ar spune ” ia-ti un caine ! ” .. Bine, imi iau. Dar poate oare fiinta aceea fara grai sa ma asculte si sa ma sprijine zi de zi, sa-mi dea sfaturi, sa ma sarute pe frunte si sa-mi spuna ca va urma o zi mai buna ? Nu, nu poate .

Sa ai tu toti banii din lume, tot ce ti-ai dori si ce nu ti-ai imaginat vreodata ca vei avea, dar intr-un final sa fii tot de unul singur ..

De ce sa pui pe altii sa faca alte lucruri in locul tau ? Fericirea reiese din lucruri mici . Prefer sa am o viata de familie decat o cariera . Prefer sa fiu aproape de copiii mei in orice moment al vietii decat sa nu am timp deloc . Realizarile profesionale au inceput sa nu-mi mai para atat de interesante . In afara de satisfactia banilor, nu vad altceva de castigat. Doar timp pierdut. Si avem doar o singura viata .

Leave a Reply

