You know it`s true .

Mai am putin si o sa incep sa cred ca nici facebook-ul nu mai e de mine. Am imbatranit !! Zau !!

Toata lumea e cu albume pline de poze “artistice” facute in fata unei perdele, sau prin natura, mai ales langa un teanc de lemne taiate, si asa mai departe.. Numai cand le vezi ca abia tin un topor in mana -sau bardita ,iaca nu mai stiu ce era exact – doar de dragul pozei . Sau te mai trezesti ca scrie in descriere ” vai, sunt urata in poza asta..dar bla bla ” . Asta e doar un mod nu subtil, ci EVIDENT  ca asteapta sa primeasca incurajari si complimente  “vai, dar esti frumoasa” , ” vai,dar nu mai vorbi prostii,nu vezi ce superba esti ?! “, etc . In mod normal, daca nu iti place cum ai iesit intr-o poza, nu o publici, ce naiba . Mai vad si niste fenomene din fundul satului, care pozeaza in boxeri, intinse in pat, cu fundul ridicat la 90 de grade, cu o privire asa, galesa – incrucisata,chioara – si cu o descriere despre prieteni sau credinta . Whaaaa` the fuuuck ?!smoking

Sincer imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand le vad. Toate`s fashion .Orice copchila, stramba, grasa, slaba, e model. Pardon, fotomodel. Si orice idiot cu o camera foto e ditamai fotograful. Hai mah, ca si eu stiu sa dau un vintage in photoscape.

Si nu-i asa ca e dragut sa vezi o copchilita de 13 ani ca-si face poza cu o sticla de JB in pat? Imbracata in chilotei cu bulinute, si cu tricoul ridicat, cu sticla oarecum aplecata si cu privirea undeva .. in abis .  Acum e moda de a fi alcoolic . Nu mai merge sa arati ca esti la un suc. Acum copiii trec direct de la biberon la sticla de alcool . Tre` sa fii in trend, ca nah .. Si tigara . Tigara trebuie sa fie acolo neaparat . E un must al fiecarui sezon .

Am ajuns si in perioada in care fetele se mandresc ca nu sunt machiate; “no make-up” e expresia folosita cel mai des in descrierea pozelor. “No make-up”, si ?! Vrei sa-ti acord un premiu? Vrei sa te felicit ca ai reusit sa stai si tu fara kilogramele de machiaj zilnic ? Macar daca ar fi si unele mai sincere cand spun asa ceva.. Nu de alta, dar se observa fondul de ten .. Si stim bine ca el e baza ascunderii majoritatii imperfectiunilor .

Se pare ca s-a renuntat si la replicile din manele si citate  gen “‘Viata e o curva cu moravuri lasate deoparte” , “Vrei sa fii iubit, iubeste!” , ” Carpe diem”  si restul .. Bine, doar la cateva. Mai avem parte si de putina diversitate . In ultimul timp multe fete posteaza piesa “Girl on fire” , a Aliciei Keys . Mie, personal , mi se pare o melodie jalnica. Bine, Alicia are voce, se vede bine, dar versurile si ritmul sunt de adormit, de plans, de jale .  “She`s on fire ..”  e hot sau ii arde .. arde dorinta in ea ,pardon . fashion

Si ma gandesc uneori, cum poate o poza banala sa aiba intre 200 – 500 – poate mai mult- de like-uri ?! Eu de abia adun 50 intr-un an – nu,nu mi-e ciuda, stai calm – . Iar apoi am gasit si raspunsul . In casuta aia de la chat iti apare un mesaj uneori cu un link  ” Like please ! link-ul “- daca stie engleza- sau ‘ Imi dai si mie un like la poza asta ? link ” . D`oh.. Nu aveam altceva de facut prin casa, nici pe net, chiar ma plictiseam.. hai sa-ti dau un like.

Mai nou, postasem zilele trecute tot o observatie de genu` pe facebook, si anume, ca in ziua de azi fetele isi pun ca si cover poze cu decolteul, ca sa stie baietii daca sa dea add sau nu. Iar un nene, se lua de mine cum ca as fi frustrata, ca eu nu am cu ce . Pe moment m-a bufnit rasu`, apoi am dat sa vad cu cine am onoarea, si in descrierea slujbei scria ” interlop ” iar cover-ul sau era o poza facuta langa un bemveu . As fi putut sa-i spun ca imi pare rau ca i-am jignit materialul pentru .. dar nu puteam sa ma cobor la nivelul lui si sa-l contrazic prea mult. Nu de alta, dar mi-era frica de functia lui . Dupa ce cateva minute ma gandeam daca sa-i satisfac curiozitatea si sa-mi pozez si eu sanii,sa-i arat ca nu duc lipsa chiar deloc, am decis ca mai bine il sterg din lista si astfel nu va mai trebui sa-mi suporte mie criticile asupra divelor lui si raman si eu cu principiile neincalcate.

Recunosc ca uneori observatiile mele pot fi suparatoare pentru unii/unele, dar cui nu-i place, poate sa-si gaseasca un alt blog de citit ori sa ma stearga de la friends . Astea-mi sunt opiniile si nu-mi inchide nimeni gura . Thank you !

One Comment Add yours

  1. Așternut says:

    Tare mi-as dori facebook-ul tau . Amuzant postul si plin de adevar 😀

Leave a Reply

