Replay .

Desi tata se enerveaza si considera ca nu e normal ca la 22 de ani sa ma gandesc la asa ceva, mama imi cam da dreptate, recunoscand ca si ea isi mai punea intrebari cand era de varsta mea ; dar cu timpul , o sa-mi treaca.. o sa uit. As fi vrut sa discut cu ea, dar nu pot spune mai mult decat cateva cuvinte . Pur si simplu nu pot vorbi , sper doar sa reusesc sa scriu .

Ce anume ? Pai, inca una din vesnicele mele dilemele . Moartea, sau viata de apoi . Cred ca sunt de acum cateva luni bune de cand nu am mai avut o zi in care sa nu-mi treaca gandul asta prin cap. Imi place viata; si oricat de sucita si incalcita ar fi uneori, nu-mi doresc sa se sfarseasca . Oricat de mult se vor agrava lucrurile, vreau sa cred ca ma voi tine tare si nu voi renunta. Uneori imi inteleg tatal .. nu-i place, sau mai bine zis, refuza sa creada ca se va termina asa. Dar totusi, cui i-ar trece prin minte ca-si va privi propriul copil plecand inaintea lui ?after

Si totusi as vrea sa stiu .. Ce se va intampla dupa ? Presupun ca nu voi mai avea constiinta de acum.. nu voi mai putea intelege ce se petrece.. Poate chiar nici nu voi sti ce se intampla .. Oare sa fie totul negru ? Iar eu sa nu fiu constienta de asta ? Daca exista suflet, ce o sa se intample cu el ? Exista intr-adevar o lume in care se duc sufletele? Voi percepe lucrurile ca acum ? Va fi rai si iad ? Suferinta sau alinare ? Oare este adevarata teoria reincarnarii ? Si daca da, de ce nu-mi aduc aminte sa fi fost altcineva intr-o viata anterioara ? De ce nu am flashback-uri, dintr-alea.. ca in filme ? Daca se va termina complet cu mine ? Voi fi doar o amintire .. De ce am mai fost creati ? Sa traim si apoi sa murim ? Si dupa moarte, ce vine ? O fi adevarat cum am invatat la cateheza, ca ne nastem ca sa traim si sa-l slujim pe Dumnezeu ? Si apoi ? Sa spunem ca odata si odata o sa se sfarseasca si lumea .. Nu va mai fi nimic . Nimic . Voi sti asta ? Voi simti ca si acum, durere si regret ? Voi regreta si atunci ca nu m-am bucurat mai mult de fiecare moment din viata ? Vor fi cei dragi langa mine? Sau voi fi singura ? Nu vreau sa fiu singura in necunoscut ..

Mi-as dori ca cineva sa aiba raspunsuri la toate intrebarile acestea .. Dar e imposibil . Voi auzi doar ” Esti nebuna sa te gandesti la asa ceva !” sau ” Va fi cum vrea Domnul ! ” .  Mda.. Si stii cumva cum vrea ? Am citit Biblia, nu-s cazuta de pe luna .. Raspunsuri vagi sau ” inteligente ” stiu si eu . Merg la biserica cat se poate de des, ma rog, cred – nu exagerez – , nu-s salbatica.. Vreau doar un raspuns de care sa ma agat .. Nu mai am nici un vis maret, nu stiu nici macar ce imi doresc sa fac in viitor..Nici maine nu stiu ce am de gand sa fac.  Nu mai vad nici macar o satisfactie in obtinerea unor diplome, in sustinerea unor orgolii ..  Am ajuns sa traiesc prezentul, sa regret trecutul si sa-mi fie frica de viitor .. As dori un buton de Replay ..

Leave a Reply

